رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
  • کد خبر : 5871
  • چاپ خبر : نارضایتی مردم از اجرای نیمه کاره پروژه‌های عمرانی یزد

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه راستگرد میدان امیرچقماق تا ایجاد مسیر جایگزین بسته نمی‌شود، گفت: اجرای نیمه کاره پروژه‌های عمرانی یزد نارضایتی مردم را ایجاد کرده است.

به گزارش شورانیوز از یزد، سیدمحمد علی پاکنژاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد اظهار داشت: در ارتباط با انقلاب دو مقوله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، که یکی مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی  ایران و موضوع بعدی بحث حفاظت و تداوم از آن است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورای اسلامی شهر یزد بیشتر به مردم و بازاریان تمایل خاصی داشته و از نوروز امسال تا دی ماه پیگیری و پافشاری کرد تا بالاخره راستگرد میدان امیرچقماق یزد باز شد.

پاکنژاد خاطرنشان کرد: همچنین پیگیری لازم صورت گرفته که یک خیابان برای راستگرد افزوده شود ولی تا زمان اجرای این طرح، راستگرد میدان نباید بسته شود.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در ارتباط با خیابان قیام شورای شهر پیگیری‌های زیادی انجام داد و طرح‌های متعددی را بررسی کرد که یکی از این طرح‌ها، به جای پیاده‌رو وسط، پیاده‌رو‌های کنار را وسیع‌تر در نظر گرفته بود.

وی افزود: بالاخره یک جریان خاصی ما را به سمت دیگری هدایت کرد و شورا هم با این طرح موافقت کرد مشروط بر اینکه توسط کارشناسان مشخص و مربوطه تایید شود.

پاکنژاد با اشاره به اینکه شورای شهر سپر بلای هر اقدامی که در شهر انجام می‌شود است، ادامه داد: شورای ترافیک از قبل نظرات را به صورت تلفنی و حضوری بدون برگزاری جلسه گرفته بودند و به تایید رساندند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: در ارتباط با این طرح مردم و بازاریان به شورا مراجعه کردند و یکی از عواملی که نارضایتی ایجاد کرد، این بود که این طرح پیش از رسیدن طرح اصلی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که در ارتباط با پروژه‌های عمرانی سطح شهر یزد حواشی زیادی ایجاد می‌کند، عدم اجرای کامل طرح‌های مصوب در این پروژه‌ها است که از جمله این موارد می‌توان به عدم تملک مغازه‌های کنار پروژه بزرگ میدان ابوذر اشاره کرد که سبب ایجاد ترافیک شده است.

پاکنژاد با بیان اینکه در شهر پروژه‌های زیادی بوده که اینطور نیمه‌کاره رها شده، گفت: خیابان قیام هم به همین صورت بوده و قبل از اینکه در شورا مصوب شود، اجرایش را شروع کردند و بعد در شورا تصویب شد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه شورا تمام سعی خود را برای کمک به بازاریان انجام داده، گفت: اعضای شورای شهر پافشاری کرد که حتما طرح در زمان مشخص به پایان برسد ولی اصل قضیه که زیر سوال است و علما هم در ارتباط با آن صحبت کردند این است که شهر صرفا کاربری گردشگری ندارد و گردشگری تنها یک بخش از کارهای شهر به حساب می آید.

وی ادامه داد: گردشگری یک بخش از شهر است و باید به بازاریان، ساکنان این خیابان‌ها و مردمی که از این مسیرها استفاده می‌کنند هم توجه صورت گیرد و در پروژه‌ها به آنها سختی وارد نشود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار