رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳
  • کد خبر : 5869
  • چاپ خبر : حضور اتباع بیگانه در یزد ساماندهی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه حضور اتباع بیگانه در نقاط مختلف شهر مشکلاتی ایجاد کرده، گفت: حضور اتباع بیگانه در یزد ساماندهی شود.

به گزارش شورانیوز از یزد، ملیحه امینی اصل در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه پروژه خیابان قیام در فاز اول اجرایی شده است، اظهار داشت: در صورتی که فازهای بعدی این طرح اجرایی شود و سنگ فرش به مرحله کامل برسد، مردم هم از این طرح و پروژه راضی می شوند.

با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از این پروژه نظر خیر داشتند، عنوان کرد: امیدواریم همین نظر خیری که در ارتباط با این پروژه وجود دارد، اعمال شود.

امینی اصل به بحث مشکلاتی که در ارتباط با اتباع بیگانه وجود دارد اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات اصلی که در زمینه اتباع وجود دارد این است که آنها حتی بر روی دانش آموزان شیعه هم در حال تاثیرگذاری دینی هستند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه این تاثیرگذاری بیشتر در بافت تاریخی شهر یزد است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم بیان می کنند که ما اصلا جرات نداریم فرزندانمان را تنها به خارج از خانه بفرستیم چرا که اکثریت در این مناطق اتباع هستند.

وی ادامه داد: در خواست داریم که در ارتباط با این موضوع بررسی دقیقی صورت گیرد تا حضور اتباع بیگانه در یزد ساماندهی شود و از مشکلات موجود کاسته شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار