رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۷
  • کد خبر : 5865
  • چاپ خبر : عدم رعایت الزامات طرح پروژه خیابان قیام

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه الزامات طرح پروژه خیابان قیام رعایت نشد، از اعمال سلیقه شخصی برخی مدیران یزد در اجرای پروژه قیام خبر داد.

به گزارش شورانیوز از یزد، سیدمحمد رضا مدرسی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد که به مناسبت تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار شد، با اشاره به اینکه مباحث مرتبط با خیابان قیام در جمع اقشار مختلف از جمله بازاریان، مردم و اصناف مورد بحث قرار گرفت، اظهار داشت: الان متاسفانه یکی از مسائلی که در پروژه‌های یزد وجود دارد، این است که بیشتر سلیقه‌های افراد و مدیران در پروژه‌ها اعمال می‌شود تا اینکه از نظرات کارشناسی بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: مباحثی هم که بازاریان به آن اشاره کردند و زمینه گلایه را فراهم کرده، متاسفانه سلیقه یکی دو نفر از مدیران بوده که در پروژه‌ها اعمال شده و اینطور نبوده که کارشناسی در مورد آن صورت گرفته شده باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه بسیاری از مواردی که در طرح دیده شوده بود، متاسفانه در مرحله اجرا در نظر گرفته نشد، خاطرنشان کرد: الزامات طرح که وجود داشت مورد توجه قرار نگرفته است.

مدرسی با اشاره به سوابق امام جمعه یزد در همراهی امام خمینی(ره) در سال‌های تبعید در نجف و پاریس، ادامه داد: این فرصتی برای مردم و اعضای شورای شهر است که از چنین شخصیتی که سال‌های سال با امام خمینی(ره) همراهی کرده‌اند بهره‌گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسینم از یزد، حمیده وزیری عضو شورای اسلامی شهر یزد هم در این نشست اظهار داشت: مردم ایران با حضور پرشور خود، همبستگی، اتحاد و ایستادگی خود در برابر دشمنان را اعلام کردند.

محمد فقیه خراسانی هم اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر سعی می‌کنند تمام برنامه‌ها و مصوباتی که انجام می‌دهند اسلامی و در راه پیشرفت استان و کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر در خیابان قیام نیاز به خدمات امدادی وجود داشته باشد و چند خودرو در خیابان باشد مشکل به وجود می‌آید، گفت: لازم است که در پروژه‌ها به مشکلات مردم توجه شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار