رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
  • کد خبر : 5841
  • چاپ خبر : اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگی شهرداری

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: ۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگی شهرداری اختصاص یافت.

به گزارش شورانیوز از زنجان، آراض ضیایی امروز در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی بود و از این رو موضوعات فرهنگی مورد توجه شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۵ میلیارد تومان به حوزه فرهنگی شهرداری اختصاص یافته است، ابراز کرد: معاونت فرهنگی شهرداری به مدیریت فرهنگی شهرداری تبدیل شده که این موضوع اعتراض بسیاری از شوراهای شهر در سراسر کشور را به دنبال داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با گرامیداشت دهه مبارک فجر به حضور گسترده مردم پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تأکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در تاریخ نمونه است.

وی تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: یکی از فلسفه‌های شورا حکومت مردم بر مردم و مشارکت آحاد جامعه در تصمیمات کشور است.

ضیایی با اشاره به اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری و شعار ” اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” از رویکردهای مهم شورا و شهرداری است، بیان کرد: تعداد کمسیون‌های شهرداری از پنج مورد به ۹ مورد افزایش یافته که کمیسیون سرمایه‌گذاری یکی از موارد اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از تشکیل کمسیون سرمایه‌گذاری، افراد در پیچ و خم آیین‌نامه‌های شهرداری گرفتار می‌شدند، ابراز کرد: با تشکیل این کمیسیون دشواری‌های کار برطرف شده و شاهد حضور سرمایه‌گذاران بومی هستیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار