رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
  • کد خبر : 5782
  • چاپ خبر : ساخت پارک پدر نمونه‌ی بارز اقتصاد مقاومتی وحمایت تولید داخلی است

با حضور شهردار کرمان و مدیران شهرداری، روند ساخت پارک پدر مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش شورانیوز از کرمان، علی بابایی ساخت پارک پدر را نمونه‌ی بارز اقتصاد مقاومتی دانست و با بیان این‌که بوستان پدر با بهترین کیفیت و کم‌ترین هزینه در حال ساخت است، گفت: تمام امکاناتی که در این پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ از جمله پایه‌چراغ‌ها، جدول، آجر، گل و … از تولیدات مجموعه‌های شهرداری کرمان است؛ ضمن این‌که ساخت پارک نیز توسط واحد کادر امانی شهرداری انجام می‌گیرد.
وی هم‌چنین با بیان این‌که بوستان پدر، به یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین پارک‌های استان و حتی جنوب‌شرق کشور تبدیل خواهد شد، تصریح کرد: این بوستان در سه فاز به متراژ ۱۰۰ هکتار ساخته خواهد شد.
شهردار کرمان به بهره‌برداری از فاز نخست این بوستان تا عید نوروز اشاره کرد و گفت: بوستان پدر در فاز نخست در امتداد خیابان شهدا ساخته خواهد شد.
بابایی با بیان این‌که فاز دوم و سوم بوستان پدر، در محدوده‌ی سه‌راه مدیریت و اطراف کوه‌های تندروستون که در ایام نوروز مورد استفاده مردم قرار می‌گیرد، ساخته خواهد شد، گفت: تملک‌های اطراف قلعه‌های دختر و اردشیر هم در حال انجام است تا با استفاده از ظرفیت‌ قلعه‌ها و کوه‌های اطراف، بوستان پدر با نورپردازی و ساخت آب‌نماهای خاص، به یکی از زیباترین بوستان‌های شهر و منطقه تبدیل شود.
وی افزود: سرویس بهداشتی در محدوده‌ی این بوستان ساخته شده؛ ضمن این‌که با کف‌سازی و نماسازی مسجد امیرالمؤمنین (ع)، از ظرفیت این مسجد نیز در بوستان پدر استفاده کرده‌ایم.
شهردار کرمان از ایجاد خانه‌ی کودک در پارک پدر خبر داد و گفت: برای این‌که خانواده‌هایی که به بوستان پدر می‌آیند، بتوانند با خیال راحت ساعات خوشی را در این بوستان سپری کنند، برای نگه‌داری و مراقبت ویژه از کودکان، خانه‌ی کودک در این پارک راه‌اندازی می‌شود.
بابایی خاطرنشان کرد: ورودی پارک از نمای ورودی باغ شاهزاده‌ی ماهان اقتباس شده و در انتهای مسیر نیز آب‌نما و رقص نور طراحی شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار