رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر : 5780
  • چاپ خبر : اعلام  آمادگی شهرداری شیراز برای برقراری رابطه خواهرخواندگی با مسقط کشور عمان

شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز برای خواهرخواندگی شیراز و مسقط آمادگی دارد.

به گزارش شورانیوز از شیراز، شهردار شیراز در دیدار با سرپرست سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان، آمادگی شهرداری شیراز برای برقراری رابطه خواهرخواندگی با مسقط کشور عمان را اعلام کرد.
در این دیدار که با حضور مهندس خلیل رضائیان، معاون عمرانی استاندار فارس انجام شد، به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شیراز اشاره شد و مهندس پاک‌فطرت آمادگی شهرداری شیراز جهت ورود به رابطه خواهرخواندگی با شهر مسقط را اعلام کرد.
توجه به علاقه مردم مسقط و عمان به شیراز، ظرفیت شیراز در حوزه توریسم سلامت با توجه به نزدیکی شیراز به عمان، کیفیت بالای خدمات و غیره از جمله مواردی بود که محمد توتونچی، سرپرست سفارت ایران در عمان، مورد تاکید قرار داد و گفت: سایر راه‌های مناسب اقتصادی و بازرگانی جهت جذب سرمایه و برقراری روابط تجاری بین شیراز و عمان باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در این دیدار بر آمادگی سفارت ایران برای همکاری با شهرداری شیراز در تسهیل و پیگیری روند برقراری، حفظ و تقویت روابط شیراز و شهرهای عمان تاکید کرد.
شهردار شیراز و معاون استاندار فارس همچنین از نمایشگاه تخصصی این کشور بازدید و به تبادل نظر با سرمایه گذاران و سازندگان پرداختند.
۸۶ شرکت ایرانی در نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران در مسقط حضور داشتند که بخش عمده فعالیت‌های آنها در حوزه فولاد، ساختمانی و عمرانی، سرمایه‌گذاری، کشاورزی، خودروسازی، فرش، معدن و … بود.
نمایشگاه تخصصی فرصت های سرمایه گذاری در مرکز جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی مسقط برپا بود که شرکت‌های ایرانی در سالن‌های ۱ و ۲ به نمایش تولیدات و معرفی خدمات خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار