رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
  • کد خبر : 5759
  • چاپ خبر : بهره برداری از ۵۰ پروژه عمرانی در شهر ابهر

رئیس شورای شهر ابهر گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۵۰ پروژه عمرانی شهر ابهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش شورانیوز از زنجان ، محمدرضا فخیمی ، با تبریک یوم الله دهه فجر، اظهار کرد: این روزها یادآور ایثار، فداکاری و جانفشانی ملت شریف ایران علیه استبداد داخلی و استکبار جهانی است.
وی با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی، افزود: در این روزها شهرداری ابهر علاوه بر برنامه های فرهنگی در سطح شهر مانند دیدار با خانواده شهدا، گلباران و عطر افشانی مزار شهدا برخی از پروژه های عمرانی را با مشارکت شورای اسلامی شهر ابهر افتتاح یا کلنگ زنی می کند.
رئیس شورای شهر ابهر خاطرنشان کرد: شهرداری ابهر با مشارکت شورای شهر ابهر ۵۰ پروژه عمرانی را در سطح شهر ابهر به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد کرد.
وی ابراز کرد: در راستای رفع مشکلات محیط زیستی در سطح شهر پروژه پسماند و تفکیک زباله افتتاح می شود که‌ با این طرح خدمات بهداشتی مناسبی برای شهر ایجاد می شود.
فخیمی تاکید کرد: بوستان خانواده حسین آباد، بوستان مسافر، بوستان ۱۷۵ شهید غواص، بوستان شفا و بانوان در شناط و ۴ بوستان دیگر به مناسبت دهه فجر در ابهر افتتاح می شود.
وی با اشاره به بهسازی و افتتاح میدان های شهر ابهر، بیان کرد: در زمینه شبکه عبور و مرور شهری نیز چندین پروژه در مناطق شریف آباد، حسین آباد، شناط، ناحیه مرکزی و شهرک های ابهر به بهره برداری می رسد.
رئیس شورای شهر ابهر با اشاره به پروژه های سرمایه گذاری، تصریح کرد: علاوه بر بهره برداری از پروژه پسماند و تفکیک زباله باجه و کانکس بانک شهر نیز افتتاح می شود.
وی افزود: در زمینه های فرهنگی، بهره برداری از بلوارهای بزرگ، کانال های بزرگ و جمع آوری کننده آب های سطحی و کشاورزی، دیوارهای حفاظتی نیز چندین پروژه به بهره برداری می رسد.
فخیمی خاطرنشان کرد: بوستان گفت و گو، پارکینگ طبقاتی و چند پروژه دیگر نیز طی هفته جاری در ابهر کلنگ زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار