رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
  • کد خبر : 5735
  • چاپ خبر : شهرداری باعث محرومیت بیش از پیش مناطق کم برخوردار شده

رئیس کمسیون عمران و توسعه شورای شهر تبریز گفت: تعیین مناطق برخوردار شهرداری به عنوان معین پروژه های مناطق کم برخوردار موجب محرومیت بیش از پیش این مناطق شده است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، ایرج شهین باهر با اشاره به برگزاری نشست بررسی بودجه پیشنهادی سال ٩۶ شهرداری تبریز گفت: با وجود مصوبات و پیگیری های شورای شهر در رابطه با افزایش بودجه و خدمات شهری و محله ایی و اجرای پروژه های عمرانی در مناطق محروم و کم برخوردار تبریز برای رفع کمبودها و توسعه متوازن شهر، بارها شاهد بودیم که مناطق برخوردار شهرداری در بودجه بعنوان معین پروژه های مناطق کم برخوردار انتخاب شده اند.

وی ادامه داد: متاسفانه در بسیاری از موارد این مناطق به تعهدات خود عمل نکرده اند و این امر باعث عدم اجرا و یا تعطیلی پروژه ها در مناطق محروم و محروم تر شدن این مناطق شده و در مقابل مناطق پردرآمد شهرداری بدنبال محلی برای هزینه کرد می روند.

رئیس کمسیون عمران و توسعه شورای شهر تبریز افزود: به همکاران شورا یادآور می شوم که در انتخابات بارها شعار توسعه متوازن و تجمیع درآمدهای شهرداری را داده اند و عمل نشده و باید امسال تامین بودجه مناطق کم برخوردار را از محل شهرداری مرکز پیش بینی کنیم تا ضمانت اجرا داشته باشد.

شهین باهر توسعه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوا و ترافیک و استرس های شهری و حرکت به سوی شهر انسان محور را از مهمترین اولویت ها در رویکرد بودجه شهرداری برشمرد و همچنین احیا بافت تاریخی و فضاهای گردشگری را در سال ٩۶ لازمه  ٢٠١٨ تبریز عنوان و بر تعیین و تصویب بودجه قابل توجه برای شهر جدیدالحاق باسمنج تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار