رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
  • کد خبر : 5727
  • چاپ خبر : تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، یکی از محورهای اصلی نمایشگاه است

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز «تبریز ۲۰۱۸» را از برنامه‌های محوری در برگزاری مهم‌ترین رویداد گردشگری کشور خواند.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، رضا خلیلی با بیان این مطلب اظهار داشت: «تبریز ۲۰۱۸» به عنوان مهم‌ترین بستر گردشگری کشور، نقش کلیدی در دهمین  نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافته که این امر، در ایجاد مقدمات لازم برای معرفی بیش از پیش جایگاه گردشگری تبریز موثر خواهد بود.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز اظهار داشت: دهمین   نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از  ۱۸تا ۲۱ بهمن با حضور ۲۱ کشور خارجی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و طی آن، سازمان‌ها، شرکت‌ها و گروه‌های معتبر گردشگری،  بسته‌های گردشگری خود را ارائه می‌دهند.

خلیلی با اشاره به این‌که استقبال از غرفه تبریز قابل توجه بوده است، خاطرنشان کرد: درخشش‌های تبریز به خصوص در مباحث گردشگری، موجب شده بازدیدکنندگان، مدیران و متخصصان گردشگری، در غرفه شهرداری تبریز حضور یافته و در خصوص اقدامات آتی شهر تبریز و برنامه‌های گردشگری خود تبادل نظر کنند.

وی ادامه داد: با توجه به پیشینه فرهنگی و تاریخی و همچنین پیشتازی شهرمان در حوزه گردشگری، تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، یکی از محورهای اصلی نمایشگاه است و غرفه تبریز، با حضور فعال و تاثیرگذار، به فرصت مهم برای توسعه ارتباطات بین‌المللی شهر تبدیل شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، صنایع دستی، آثار ملموس و ناملموس تاریخی، میراث فرهنگی، آئین‌های سنتی و هنرهای بومی را از محتوای اصلی نمایشگاه خواند و متذکر شد: نمایشگاه گردشگری، هفته فرهنگی مهمی است که با اشتراک تجارب و دستاوردهای گردشگری بین‌المللی، زمینه‌های تحول این صنعت فرهنگی را در کشورمان فراهم خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار