رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
  • کد خبر : 5603
  • چاپ خبر : مناسب‌سازی  گلزار شهدای قزوین در سال ۹۶

عضو شورای شهر قزوین گفت: گلزار شهدای قزوین در سال ۹۶ طراحی و مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش شورانیوز از قزوین، حسین صلح‌جو  در جلسه شورای شهر قزوین که با حضور اعضای شورای شهر و با موضوع بررسی و تصویب لایحه  بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: گلزار شهدای قزوین، یادمان ارزش‌ها و محلی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزماست از این رو باید برنامه جدی برای ساماندهی و طراحی گلزار شهدای قزوین اجرایی شود.

وی افزود:مناسب‌سازی گلزار شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم احترام به این شهدا و خانواده آن‌هاست از این رو شورای شهر قزوین به منظور حفظ احترام این بزرگواران با بودجه مناسب‎‌سازی و طراحی گلزار شهدای قزوین موافقت می‌کند.

این عضو شورای شهر قزوین گفت: دفاع مقدس سبب شد تا آزادگان و جانبازان زیادی در استان داشته باشیم که نیاز است به منظور رفاه حال این دوستان گلزار شهدای قزوین مناسب‌سازی شود.

صلح‌جو افزود: بر این اساس با تصویب کدهای مرتبط با طراحی و مناسب سازی لایحه بودجه شهرداری قزوین اعضای شورای شهر قزوین با اجرای این پروژه موافقت کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در دنیا بیان کرد: امروز همه دنیا به اهمیت این صنعت پاک پی برده است و به منظور افزایش گردشگر دست به اجرای پروژه‌های مختلف می‌زنند.

عضو شورای شهر قزوین گفت: قزوین شهری با سابقه تاریخی، مذهبی و جاذبه‌های گردشگری زیادی است که باید به مردم به خوبی معرفی شود.

صلح‌جو خاطرنشان کرد: طراحی کارگاه‌های خلاق گردشگری و غرفه‌های گردشگری ورودی‌های شهر قزوین نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین تا پایان بهمن‌ماه تصویب می‌شود

رئیس شورای شهر قزوین گفت:لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری قزوین با جدیت در حال بررسی و تصویب است.

فرج‌الله فصیحی رامندی در ادامه این جلسه اظهار داشت: شورای شهر قزوین با جلسات متعدد و فشرده تا پایان بهمن‌ماه لایحه بودجه شهرداری قزوین در سال ۹۶ را به تصویب می‌رساند.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری قزوین برای سال ۹۶ استان مورد بررسی و تصویب قرار گرفته است.

رئیس شورای شهر قزوین گفت: کدهای درآمدی، هزینه‌ای و عمرانی به تصویب شورای شهر قزوین رسیده است.

طراحی پروژه‌ها با پیوست معماری ایرانی- اسلامی انجام شود

عضو شورای شهر قزوین در ادامه جلسه شورای شهر قزوین اظهار داشت: در طراحی پروژه‌های شهری قزوین باید به پیوست معماری ایرانی- اسلامی و مسایل فرهنگی متناسب با استان توجه شود.

علی صادقی نیارکی بیان کرد: قزوینش هری سنتی و مذهبی است و باید برای حفظ شرایط موجود در ساخت و اجرای پروژه‌ها با نگاه ویژه‌ای مسایل مربوط به معماری و تاثیرات فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: فرهنگ اسلامی باید با ضروری کردن پیوست معماری- اسلامی در همه پروژه‌های شهر قابل مشاهده باشد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار