رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
  • کد خبر : 5593
  • چاپ خبر : انجام حمایت‌های همه جانبی از هنرمندان و ورزشکاران در رشته‌های مختلف در شورای چهارم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: حمایت‌های گسترده‌ای را از تیم سپیدرود انجام دادیم.

به گزارش شورانیوز از رشت، سیدرضا موسوی روزان  در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت ضمن تبریک به‌مناسبت میلاد حضرت زینب(س) مصادف با روز پرستار و تبریک به‌مناسبت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: برف سنگینی را پشت سرگذاشتیم و راه‌های داخلی شهر بسته شده بود و تنها چیزی که موجب دلگرمی مردم شده بود گاز بود.

وی با بیان اینکه اگر چه زحمات همکاران شهرداری قابل تقدیر است افزود: انتظار ما این بود که شهرداری در این زمینه قوی‌تر عمل کند و مدیریتی بهتر داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه همه نقاط شهر را در این ایام بازدید کردم بیان کرد: اگر چه وسایل نقلیه برف‌روبی زیاد نبود ولی می‌شد با مدیریت بهتری از آنها استفاده کرد.

روزان با بیان اینکه مردم در ایام برف تماس‌های مختلفی با اینجانب می‌گرفتند عنوان کرد: بیشتر این تماس‌ها به مسائل برق و آب مربوط می‌شد.

وی گفت: مدیریت شهری یکپارچه نیست که پاسخگوی همه موارد باشد و هر دستگاه باید مسئولیت پاسخگویی حوزه خودش را داشته باشد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: نمایندگان مردم در پارلمان شهری پاسخگوی مردم هستند ولی بسیاری از موضوعات به آنها مربوط نمی‌شود.

روزان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که ناامیدی در بین مردم ایجاد کند تاکید کرد: در هیچ دوره‌ای به اندازه شورای چهارم دیدار با خانواده‌های شهدا انجام نشده است و بیشترین نصب تصاویر شهدا در دوره شورای چهارم انجام شد.

حسین کارگرنیا نیز در این جلسه اظهار داشت: امروز شاهد رونمایی از سردیس شهیدان نورانی و انصاری در محل شهادتشان بودیم و کار قشنگی بود که از سوی شهرداری انجام شد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه شهرداری در یک سال اخیر فرهنگ شهادت را در رشت احیاء کرده است بیان کرد: اگر چه شهدا به نصب تصاویر و یادمان‌ها نیاز ندارند و ما نیازمندیم که تصاویر زیبای آنها را ببینیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان اینکه پویا بازارگرد عکاس جوان گیلانی توانست در جشنواره ابوذر بسیج در کشور مقام نخست را به دست بیاورد گفت: وی با گزارش تصویری تشییع پیکر شهدای مدافع حرم موفق شد از بین ۱۳ هزار اثر و بین ۳۱ استان مقام نخست را کسب کند.

شیرزاد با اشاره به اینکه داشته‌های زیادی را در گیلان داریم بیان کرد: با انسجام و وحدت باید برای اهتزار هر چه بیشتر پرچم ایران تلاش کنیم.

وی یکی از رسالت‌ها و اهداف بسیج هنرمندان را شناسایی آرمان‌های جمهوری اسلامی و تقویت انجمن هنرمندان عنوان کرد و گفت: خوشبختانه بسیج هنرمندان گیلان آثار فاخری را تهیه کرده است.

نایب  رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه مسئولیت‌ها زودگذر است اظهار داشت: باید مسئولان از فرصت‌های ایجاده شده استفاده کنند تا بتوانند خدمات فاخری را به نسل جوان ارائه کنند.

شیرزاد راه‌اندازی پاتوق‌های فرهنگی و هنری بسیج گیلان را یک اقدام جدید و خلاقانه در حوزه هنر و رسانه عنوان کرد و گفت: این پاتوق رویدادهای فرهنگی و هنری استان را رصد می‌کند و خوب است همه هنرمندان در حوزه رسانه در جبهه حق باشیم و در حفظ ارزش‌ها و ولایت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه میز خدمت همیشه ماندگار نیست عنوان کرد: در حوزه ورزش و هنر مطالبات زیادی است و امیدواریم با سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی و کمیسیون فرهنگی و مدیریت و برنامه‌ریزی درست این مطالبات پرداخت شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت به پرداخت مطالبات هنرمندان و توجه به ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: مشکلاتی در حوزه ورزش بانوان داریم و باید در حوزه ورزش بانوان و آقایان تصمیم جدی گرفته شود.

شیرزاد با بیان اینکه هزینه‌های زیادی در حوزه ورزش انجام می‌شود ولی هدفمند نیست عنوان کرد: لازم است برنامه‌ریزی جدیدی در این زمینه اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه کمتر از ۲۰ درصد مطالبات بانوان ورزشکار پرداخت شده است گفت: تکلیف تیم سپیدرود باید مشخص شود  اگر چه این کار در چارچوب وظایف سازمان فرهنگی ورزشی نبوده است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت به پرداخت معوقات مربیان ورزشی تاکید کرد و گفت: آمارهای ارائه شده به کمیسیون فرهنگی آمار دقیق و منسجمی نیست و مطالباتی که در حوزه فرهنگ به هنرمندان و ورزشکاران برمی‌گردد متمرکز نبوده است.

شیرزاد با تاکید بر اینکه شورای چهارم حمایت‌های همه جانبی را از هنرمندان و ورزشکاران در رشته‌های مختلف انجام داده است عنوان کرد: حمایت‌های گسترده‌ای را از تیم سپیدرود انجام دادیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار