رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May
  • دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : 5587
  • چاپ خبر : ارسال بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری قم اوایل اسفند به صحن علنی شورا

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم گفت: شورای شهر فعلا برای بررسی بودجه زمان دارد و با روند فعلی به نظر می‌رسد که اوایل اسفندماه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به صحن علنی شورا ارسال شود.

به گزارش شورانیوز از قم ، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش زر  با اشاره به تقدیم بودجه سال ۹۶ شهرداری به شورای شهر اظهار کرد: از شنبه گذشته بررسی بودجه آغاز شده و ابتدا درآمدها و هزینه‌های جاری بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده بررسی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه به موازات کمیسیون‌های تخصصی در حال بررسی بخش‌های مرتبط هستند بیان کرد: بخش عمرانی توسط کمیسیون امور زیربنایی بررسی شده و بودجه سازمان‌های شهرداری و مباحث خدمات شهری را نیز کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین بررسی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه محور بررسی بودجه شهرداری کمیسیون برنامه و بودجه است افزود: کمیسیون‌های تخصصی نتایج بررسی‌ها را به کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرده و سپس بعد از بررسی و جمع‌بندی در این کمیسیون، کمیسیون تلفیق تصمیم‌گیرنده نهایی برای ارسال بودجه سال ۹۶ شهرداری به صحن علنی خواهد بود.

وی با اشاره به مهلت قانونی بررسی و ابلاغ بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری تصریح کرد: شورای شهر فعلا برای بررسی بودجه زمان دارد و با روند فعلی به نظر می‌رسد که اوایل اسفندماه بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال آینده به صحن علنی شورا ارسال شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار