رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : 5533
  • چاپ خبر : پویایی و تحول ساختارهای شهری در کرج حاصل انسجام مدیریتی

شهردار کرج گفت: اجرایی کردن راهکارهای فراگیر و ریشه دار در راستای تحول ساختار های شهری توسط مدیریت شهری این کلانشهر طی چهار سال گذشته، موجب شکوفایی عظیم و گسترده شهر در عرصه های مختلف عمرانی، خدماتی و زیرساختی شده است.

به گزارش شورانیوز از کرج، علی ترکاشوند با بیان این مطلب اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری کرج در چهار سال گذشته دستیابی به توسعه پایدار را به عنوان یک هدف مهم در اولویت کاری خود قرار داده و در راستای دستیابی به این مهم، سیاست گذاری های متعددی از جمله تمرکز بر اهداف، اتخاذ رویکرد مبتنی بر عقلانیت و انجام امور به نفع مردم را اتخاذ کرده است.
شهردار کرج اظهار داشت: اجرایی کردن تمهیدات موثر برای فرهنگسازی هر چه بیشتر، ارتقاء شاخص های اقتصادی، عمرانی، زیرساختی، مدیریتی با هدف افزایش میزان اثربخشی عملکرد شهرداری و جلب حداکثری رضایتمندی مردم نیز از دیگر اقدامات این مجموعه مدیریتی طی مدت زمان مذکور می باشد که نقش موثری را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.
ترکاشوند ادامه داد: بهره گیری از اعتبار و منابع تخصصی و همچنین همکاری متقابل با بانک شهر از دیگر تدابیر مدیریتی شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج است که این تدبیر، امور شهر را به سمتی مطلوب و منطقی هدایت کرده و امروز شاهد به بهره برداری رسیدن پروژه های متعدد و عظیم عمرانی در سطح شهر هستیم که برخی از این پروژه ها جزء طرح های ملی به حساب می آیند.
این مسئول گفت: شهرداری کرج به دنبال بروز رکود اقتصادی در کشور و جهت عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری، مولفه های اقتصاد مقاومتی را در همه سیاست ها و برنامه های کاری خود لحاظ کرده که به دنبال انجام آن نتایج ارزنده ای که به نفع شهر و شهروندان کرج بود، حاصل شد.
وی خاطر نشان کرد: بر این اساس این دستگاه موفق شد در پی جاری کردن موضوع “اقتصاد مقاومتی” به رغم وجود شرایط بحرانی مالی حاکم بر کشور، پروژه ها و طرح های عمرانی را به نحو مطلوبی در سطح شهر اجرایی کند که بهره گیری از توان و ظرفیت مالی بانک شهر مصداقی از حرکت مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورا در مسیر تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی است.
شهردار کلانشهر کرج در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه های توسعه ای و اجرای طرح های عمرانی تخصیص داده و ضمن تلاش برای ارتقاء توانمندی های مدیریتی و بهره گیری از همه ظرفیت های سازمانی، بر انجام اموری که توسعه زیرساخت ها را در شهر ممکن می سازد، تمرکز کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار