رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
  • کد خبر : 5519
  • چاپ خبر : جشنواره ملی عکس فیروزه نگینی بر تارک فعالیتهای فرهنگی

طی مراسمی، از تلاشگران و دست اندرکاران برگزاری هفتمین جشنواره ملی فیروزه تبریز قدردانی به عمل آمد.

به گزارش شورانیوز از تبریز، این مراسم با حضور اعضای شورای سیاست گذاری، شورای مشورتی، تیم برگزاری، همکاران اجرایی و تیم مدیریتی هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه برگزار شد و طی آن از تلاش ثمربخش این افراد قدردانی به عمل آمد.
حسین آذرنیا در این مراسم ضمن تشکر از تلاش بی دریغ تمام این افراد برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر جشنواره ملی عکس فیروزه، فیروزه را به عنوان نگینی بر تارک فعالیتهای فرهنگی و به عنوان نمونه موفقی از تلاش گروهی، درون سازمان ی و برون سازمانی معرفی نمود.
به گفته مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، با تلاش تمام این افراد متخصص، توانا و متعهد شاهد کسب افتخاری دیگر برای شهر عزیزمان بودیم و این مساله مایه فخر و مباهات است.
وی افزود: از تمام دست اندرکاران شکل گیری این حماسه به خصوص از استاد کریم متقی که در جایگاه دبیر جشنواره متحمل زحمات بسیاری شدند و تیم همکاران ایشان که تلاشی شبانه روزی را برای موفقیت فیروزه هفتم به کار بستند تشکر می کنم.
آذرنیا ابراز امیدواری نمود با همکاری تمام هنرمندان شهر شاهد توفیق این نهاد فرهنگی و بازوی خدمت رسان برنامه های فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز به خصوص در آستانه مناسبت مهم تبریز ۲۰۱۸ باشیم.
گفتنی است هفتمین جشنواره ملی عکس فیروزه با حضور هنرمندانی از سراسر کشور روزهای سوم تا هشتم بهمن ماه به میزبانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار