رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
  • کد خبر : 5477
  • چاپ خبر : راهکارهای رفع خطر تا پیش از تصویب بودجه۹۶ ارائه شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری باید گزارش اولیه ساختمان‌های فرسوده و ارائه راهکارهای لازم برای رفع خطرهای احتمالی آن‌ها را تا پیش از تصویب نهایی بودجه سال ۹۶ به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

به گزارش شورانیوز از اصفهان، اصغر آذربایجانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ جشن در دهه فجر امسال با مشارکت مجموعه‌های مختلف مردمی و معاونت فرهنگی اجتماعی مناطق شهرداری اصفهان برگزار شد که یادآور خاطرات دوران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: همه ساله برگزاری برنامه‌ها و جشن‌های دهه فجر می‌تواند نقش مهمی را در انتقال اهداف بلند جمهوری اسلامی به نسل جوان ایفا کند به‌گونه‌ای که بیش از گذشته شاهد اهتزاز پرچم عزیز کشورمان باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خیریه‌ها و مؤسسات نیکوکاری نهادهای پراهمیتی هستند که بخش قابل توجهی از وظایف حاکمیتی را بر دوش می‌کشند.

وی تصریح کرد: روز گذشته برنامه‌های متعددی اعم از افتتاح مراکز خدماتی به وسیله خیریه‌ها برگزار شد که مسیر رسیدن به اهداف شهری را تسهیل کرده و دستگاه‌های مختلف نیز باید در برآوردن انتظارات شهروندان به منظور ارتباط مؤثر با خدمات اجتماعی و تسهیل‌گری آن‌ها دستورات لازم را صادر کنند.

آذربایجانی خاطرنشان کرد: باید راهکارهای اساسی با یک برنامه‌ریزی دقیق نسبت به آسیب‌شناسی و شناسایی ساختمان‌های فرسوده شهری برای جلوگیری از بروز نمونه‌های مشابه حادثه پلاسکو در اصفهان اجرایی شود.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز باید با ارائه نظرات کارشناسی و طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت، ابزارهای خود را آماده‌سازی و تجهیز کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: تا قبل از تصویب نهایی بودجه سال ۹۶ شهرداری اصفهان، لازم است تا شهرداری گزارش اولیه ساختمان‌های فرسوده و ارائه راهکارهای لازم برای رفع خطرهای احتمالی آن‌ها را به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار