رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : 5408
  • چاپ خبر : پیمانکار پروژه سبزه میدان انتخاب شده است

حبیب ملایی یگانه در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان خبر از بازگشایی پاکت ها و انتخاب پیمانکار داد و اظهار داشت: بعد از اقدامات کارشناسی در کمیسیون های مربوطه پیمانکار پروژه بزرگ سبزه میدان مشخص شد.

به گزارش  شورانیوز از زنجان ، حبیب ملایی یگانه در نشست رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان خبر از بازگشایی پاکت ها و انتخاب پیمانکار داد و اظهار داشت: بعد از اقدامات کارشناسی در کمیسیون های مربوطه پیمانکار پروژه بزرگ سبزه میدان مشخص شد.

وی با بیان اینکه برآورد نهایی اجرای پروژه در فاز نخست نیز مشخص شد، افزود: با اعمال ضرایب قیمت نهایی اجرای پروژه به ۲۹۰ میلیارد تومان رسید و فاز نخست پروژه توسط این پیمانکار توانمند عملیاتی می شود.

شهردار زنجان از بررسی توجیهات فنی و کارشناسی در جلسات خبر داد و گفت: در روزهای آتی لایحه مربوط به انتهاب پیمانکار تقدیم شورا می شود و بعد از تصویب عملیات اجرایی در دهه مبارک فجر انجام می شود.

ملایی یگانه به توانمندی شرکت چیمانکار اشاره و خاطرنشان کرد: شرکت آباد راهان پارس از شرکت های گرید یک با توانمندی و رزومه قابل قبولی برخورد بوده و عملیات اجرایی آن را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه در فاز نخست ۳۰ ماه تعیین شده است، افزود: در این فاز که دو هکتار مساحت عرصه خواهد بود ۴۹۰ واحد پارکینگ تامین می شود.

شهردار زنحان ادامه داد: دو واحد سینما، ۱۰۹ واحد تجاری و پنج واحد هایپر مارکت در فاز نخست پیش بینی شده که ساخته خواهد شد.
ملایی یگانه از تامین اعتباری پروژه نیز سخن گفت و تاکید کرد: ۸۰ درصد اعتبارات به صورت غیرنقدی و ۲۰ درصد نقدی خواهد بود. همچنین در بخش تامین نقدی از تسهیلات بانکی و اوراق مشارکت استفاده خواهیم کرد.

وی به برخی مسائل در خصوص فروش زمین و از دست رفتن دارایی شهرداری اشاره کرد و گفت: در این پروژه تبدیل دارایی اتفاقا می افتد و این پروژه سوددهی لازم را برای شهر و شهردرای دارد.

ملایی یگانه به پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی در دهه مبارک فجر اشاره کرد و یادآور شد: بیش از ۲۸ میلیارد تومان حجم پروژه های قابل افتتاح شهرداری است. همچنین سه پروژه سرمایه گذاری به ارزش ۱۴۴ میلیارد تومان نیز کنگ زنی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار