رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
  • کد خبر : 5405
  • چاپ خبر : اختلاف شورای شهر هیر ریشه‌ای نیست/ بیکاری و کوچ بی‌رویه مهمترین مانع پیشرفت این شهر است

رئیس شورای شهر هیر گفت: اختلاف موجود بین اعضای شورای اسلامی این شهر ریشه‌ای و مبنایی نیست.

به گزارش شورانیوز از اردبیل بابک پاشایی‌پور اظهار کرد: اعضای شورای شهر هیر معتقدند اختلاف موجود بین اعضای شورای اسلامی این شهر ریشه‌ای و مبنایی نیست بلکه این اختلاف‌نظرها بیانگر پویایی این افراد و داشتن دغدغه توسعه شهر هیر است.

وی در خصوص برنامه‌های شورا برای جذب سرمایه‌گذاران گفت: با توجه به توریستی بودن شهر هیر، در سه سال و نیم گذشته طی جلساتی که با سرمایه‌گذاران بومی، استانی و کشوری داشتیم قرار است برنامه‌هایی برای توسعه و عمران شهر اجرا کنیم.

رئیس شورای شهر هیر، تصریح کرد: نبود اشتغال برای جوانان، کمبود جمعیت، کوچ بی‌رویه و بی‌دلیل مردم، کمبود امکانات ورزشی و آموزشی از جمله مشکلات سر راه پیشرفت شهر هیر است و این مسائل شهر را در بن‌بست قرار داده است.

پاشایی‌پور واگذاری نزدیک ۴ هزار متر مربع زمین به مراکز آموزشی، احداث سالن اجتماعات و میادین در شهر، بازگشایی معابر، ایجاد پارک، ساماندهی آرامستان شهر، تملک زمین در منطقه توریستی دربند ، تملک زمین در سه راهی هیر برای ایجاد کمپینگ گردشگری را از جمله عملکرد شورا در دوره چهارم برشمرد.

وی ادامه داد: افزایش بودجه شهرداری از ۷۰۰ میلیون تومان به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در طول ۳ سال، حمایت از برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهر، برگزاری اولین دوره استقبال از محرم و تجلیل از پیرغلامان حسینی، برگزاری نمایشگاه عکس طبیعت هیر، برگزاری جشن انقلاب، تخصیص اعتبار برای حمایت از برنامه‌های ورزشی، برگزاری جلسات مختلف با مدیران‌کل ادارات استان از جمله راه و شهرسازی، شرکت نفت، برق، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، شرکت نفت از دیگر اقدامات شورا در دوره چهارم تا به امروز است.

پاشایی‌پور افزود: هیر شهری با ۲۵۰۰ نفر جمعیت است که همه مردم اعضای شورا را می‌شناسند و کارهایی که شهرداری و شورا انجام داده از چشم کسی پوشیده نیست؛ ما هم بارها اعلام کردیم هر کس مشکلی دارد به دفتر شهرداری و شورا مراجعه کند و هر خدمتی از دست ما برای حل مشکلات مردم برآید تا حد توان این مشکلات را برطرف خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار