رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
  • کد خبر : 5334
  • چاپ خبر : کاسه داغ تر از آش نباشیم
شهردار شیراز خطاب به برخی اعضای شورای شهر

کاسه داغ تر از آش نباشیم

شهردار شیراز با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برخی که در را به دیوار کوبیده اند و برای استخدام نیروهای شرکتی شهرداری مانند کاسه داغ تر از آش عمل می کنند پس چرا در زمان رای گیری آن را در صحن شورا تایید نمی کنند؟

به گزارش شورانیوز از شیراز، شهردار شیراز از افتتاح پروژه های شهری در ایام مبارک دهه فجر در این کلان شهر ابراز رضایت کرد و گفت: ۷۰ پروژه با اعتبار ۱۷۰ میلیارد تومان به در این ایام افتتاح می شوند.
«علیرضا پاک فطرت» ادامه داد: پیگیری و اجرای طرح های فرهنگی و عمرانی از اولویت های شهرداری شیراز است و با همکاری مطلوب شورای شهر و شهرداری شیراز در ۲ سال گذشته شیراز چهره متفاوتی به خود گرفته است.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ها به نقاط کم برخوردار شهر بیشتر توجه شد تا ساکنان این مناطق و سایر شهروندان شیرازی بتوانند از امکانات مناسب شهری بهره مند باشند و این روند تداوم خواهد داشت.
پاک فطرت با تاکید بر افتتاح طرح های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی در این ایام فرخنده گفت: مهمترین و بزرگترین این طرح ها، تقاطع سه سطحی به همراه اولین پل عابر پیاده بتنی در شیراز است.
شهردار شیراز بیان کرد: افتتاح تقاطع تخت جمشید بیش از ۴۸ میلیارد تومان هزینه داشت که می تواند در رفع مشکلات ترافیکی شهر نقش خوبی داشته باشد.
وی توجه به زمینه های ورزشی در شهر را اقدامات موثر بزرگ شهرداری دانست و افزود: احداث زمین چمن مصنوعی در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق کم برخودار در اولویت فعالیت های غیر عمرانی شهرداری قرار دارد و افتتاح زمین چمن مصنوعی در برنامه های دهه فجر امسال شهرداری گنجانده شده است.

شهردار شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، موضوع استخدام نیروهای شرکتی شهرداری را از مباحثی دانسته که در ماه های اخیر چندین بار در شورای شهر با شهرداری مطرح شده است نیز تاکید کرد: این موضوع همچنان دنبال می شود اما در رای گیری هایی که می شد مدافعان این طرح نظر مثبت خود را ارائه نمی کردند:
شهردار شیراز با ابراز نارضایتی از عملکرد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برخی که در را به دیوار کوبیده اند و برای استخدام نیروهای شرکتی شهرداری مانند کاسه داغ تر از آش عمل می کنند پس چرا در زمان رای گیری آن را در صحن شورا تایید نمی کنند؟
«علیرضا پاک فطرت» ادامه داد: نباید تنها به صرف مطرح شدن در رسانه ها و جراید یک درخواست را مدام مطرح کرد اما در زمان عمل حتی به آن رای نداد.
وی به ظرفیت های استخدام نیروهای شهرداری شیراز اشاره کرد و افزود: شهرداری ۷ منطقه داشت و پرسنل آن نیز کافی بود اما برای ایجاد موقعیت استخدام نیروهای شرکتی و تقسیم وظایف مناطق شهری با ارائه درخواست به وزارت کشور آن را به ۱۱ منطقه افزایش داد.
شهردار شیراز در ادامه با بررسی اصلاح بودجه سال ۹۵ گفت: در بعضی از آیتم های هزینه ای شورای شهر در سال ۹۵ تغییراتی ایجاد شد که قطار شهری را در اولویت قرار می داد.
پاک فطرت افزود: اگر شهرداری منتظر بودجه دولتی می ماند از ۳ ماه پیش طرح قطار شهری متوقف می شد اما اکنون شاهدیم که اجرای این پروژه گسترده همچنان پیشرفت و تداوم دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار