رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
  • کد خبر : 5326
  • چاپ خبر : از دست رفتن فرصت سرمایه گذاری شرکت نفت از فارس
رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز

از دست رفتن فرصت سرمایه گذاری شرکت نفت از فارس

رضا محمدیان با اعلام نارضایتی از خروج سرمایه گذاری شرکت نفت از استان گفت: وجود منطقه نفتی و گازی عسلویه در جنوب فارس و ارایه خدمات جاده ای و دیگر موارد استان به آن قرار بود منطقه گردشگری شماره ۲ در شمال غرب شیراز و یا نقاط خوش اقلیم فارس ایجاد شود .

به گزارش شورا نیوز از شیراز، رییس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز با اعلام نارضایتی از خروج سرمایه گذاری شرکت نفت از استان گفت: وجود منطقه نفتی و گازی عسلویه در جنوب فارس و ارایه خدمات جاده ای و دیگر موارد استان به آن قرار بود منطقه گردشگری شماره ۲ در شمال غرب شیراز و یا نقاط خوش اقلیم فارس ایجاد شود .
رضا محمدیان افزود: اما این طرح با حضور استان کهکیلویه و بویر احمد و اجرای چنین منطقه ای فارس را از این سود اقتصادی و فرصت اشتغال زایی جا گذاشت.
وی ادامه داد: سکوت معنادار مدیران و نمایندگان استان باعث شد تا فارس و مردم محجوب آن از این مورد مانند بسیاری از موارد دیگر محروم بمانند.

افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری شیراز در دهه فجر شیراز را از این نظر غنی می کند.
رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اجرای این پروژه ها در این ایام دهه فجر با هدف ارتقای جایگاه سومین حرم اهل بیت (ع) است و تا چند ماه آینده نیز چند پروژه عمرانی دیگر افتتاح خواهد شد.
رضا محمدیان می افزاید: اما باید در روند اجرایی پروژه ها نکات فنی مهندسی و زیبا سازی نیز برای تبدیل شیراز به بهترین شهر در نظر گرفته شود.
وی در ادامه با انتقاد از حرکات نمایشی ترامپ افزود: این افکار و برخوردهای دور از انسانیت می تواند قدرت کاذب دولت امریکا را فرو بریزد.
محمدیان معتقد است: باید به جای امیدواری به منافع برجام با در نظر گرفتن ظرفیت های متخصصان جوان، معادن مواد خام مختلف،اراضی و مراتع،میراث تاریخی و مذهبی و …. با اهداف کوتاه و بلند مدت اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق آن را دنبال کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار