رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
  • کد خبر : 5322
  • چاپ خبر : ترامپ! نماد واقعی غرب
محمد حق نگر

ترامپ! نماد واقعی غرب

عضو شورای شهر شیراز ترامپ را نماد واقعی غرب وحشی و صورت واقعی،سیاست های امریکا در قبال ملت ایران دانست و گفت: تاریخ یکصد ساله ایران پر از نیرنگ و خیانت هایی است که امریکا و انگلیس طراحی کرده اند.

به گزارش شورا نیوز از شیراز، محمد حق نگر ترامپ را نماد واقعی غرب وحشی و صورت واقعی،سیاست های امریکا در قبال ملت ایران دانست و گفت: تاریخ یکصد ساله ایران پر از نیرنگ و خیانت هایی است که امریکا و انگلیس طراحی کرده اند.
وی افزود: امیدواریم مواضع صریح و روشن ترامپ باعث بیداری و یکپارچگی ملت ایران شود.
حق نگر ادامه داد: درس اقدام در حوزه اقتصاد را باید از ترامپ یاد بگیریم که امروز شعار اقتصاد. مقاومتی ما را برای کشورش دیکته و اجرایی می کند.
وی بیان کرد: در ایران جامعه ۷۵ میلیونی یک بازار بزرگ مصرف بوده و در منطقه ۴۰۰ میلیونی ۱۵, کشور همسایه یک موقعیت استثنایی برای شکوفایی اقتصاد ایران است.
حق نگر باور دارد: حمایت از تولید کنندگان و خرید محصولات ایرانی باید به عنوان یک عمل واجب شرعی دنبال شود و سازمان ها و ادارات از بودجه عمومی دولت در این زمینه مسوولیت سنگین تری به عهده دارند.
این عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به مبحث ۲۲ مقررات ملی گفت: این مبحث می تواند معضلات پیش روی ساخت و سازهای قدیمی در شهرها و شیراز را مورد مطالعه و بازبینی قرار دهد و این امر باید توسط شهرداری ها و سازمان های نظام مهندسی صورت اجرایی پیدا کند.
وی تاکید می کند: اجرایی شدن این مبحث گرچه هزینه هایی تحمیل می کند اما نهایتا منافع ملی در بر دارد.
حق نگر اعلام می کند: شهردار شیراز باید واگذاری ساخت و سازها به مهندسان مجری که افراد ذیصلاح هستند را در دستور کار خود قرار دهد و نظام مهندسی باید افراد متعهد و وظیفه شناس را وارد این حوزه کند تا مردم با رضایت کامل در استفاده و به کار گیری خدمات مهندسی ارایه شده از طرف مجریان پیشگام شوند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار