رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
  • کد خبر : 5316
  • چاپ خبر : تعامل با کشورهای جهان اسلام مهم ترین دستاورد مشهد ۲۰۱۷

رئیس شورای اسلامی شهرمشهد گفت: شهر مشهد از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده است از این رو مدیران در بخش فرهنگی وظیفه دارند تا از استعدادهای فرهنگی برای حرکت به سمت جلو استفاده کنند.

به گزارش شورانیوز از مشهد، محمد کمال سرویها اظهار داشت: تعامل با کشورهای جهان اسلام از مهم ترین اتفاقاتی می باشد که در جریان مشهد ۲۰۱۷ صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از نخبگان شهری بر تمامی مسائل مدیریت شهری نظارت کامل دارند گفت: استانداری و شهرداری در این رویداد تمامی تلاش خود را انجام داده اند تا بهترین شرایط زیرساختی برای این رویداد فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به انجام فعالیت های متعدد در این راستا خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فعالیت های بسیاری را در این زمینه انجام داده است که امید داریم این فعالیت ها بتواند در روند این رویداد اثرگذارتر باشد.

سرویها افزود: پس از تلاش های مدیریت شهری و سایر ارگان ها در شهر مشهد هم اکنون نوبت شهروندان است تا با عملکرد فرهنگی و اجتماعی خود برای رساندن مشهد به جایگاه اصلی خود تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهر مشهد از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده است از این رو مدیران در بخش فرهنگی وظیفه دارند تا از استعدادهای فرهنگی برای حرکت به سمت جلو استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: مشهد ۲۰۱۷ حاصل رشد و توسعه شهرمشهد در سالهای گذشته تاکنون است زیرا ایسیسکو تنها این افتخار را به کشورهایی می دهد که از از دیرباز تاکنون در بخش هاری هنری، علمی، فرهنگی و اجتماعی رشد و پیشرفت خوبی داشته اند و اصالت و تمدن خود را حفظ کرده اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار