رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
  • کد خبر : 5274
  • چاپ خبر : بودجه ۹۶ شهرداری اصفهان انقباضی باشد/لزوم کاهش هزینه‌های جاری

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ۹۶ شهرداری اصفهان باید حالت انقباضی داشته باشد و پروژه‌های اولویت دار که وظیفه اصلی شهرداری هستند مورد توجه باشد.

به گزارش شورا نیوز از اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی ظهر شنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت:طبق برنامه‌های هر ساله با برپایی جشن‌های پرشور، پیروزی انقلاب اسلامی و حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن که بیعت مجدد با آرمان های انقلاب و امام (ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب را گرامی می‌داریم.
وی در ادامه به لزوم برطرف کردن ضعف‌های قانونی در حوزه ایمن سازی ساختمان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: همچنین ضروری است که در همه شهرهای کشور به بروزرسانی تجهیزات سازمان آتش نشانی و توجه به مدیریت بحران عنایت بیشتری صورت گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه بررسی بودجه ۹۶ شهرداری اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز شده است، اضافه کرد: در این زمینه همکاران شورای شهر و شهرداری اصفهان باید توجه داشته باشند که بودجه شهرداری باید حالت انقباضی داشته باشد و پروژه‌های اولویت دار که وظیفه اصلی شهرداری هستند مورد توجه باشد.
وی با بیان اینکه توجه به مباحث زیست محیطی و حمل و نقلی در بودجه شهرداری اصفهان امری ضروری است، ابراز داشت: در این راستا تخصیص اعتبارات مناسب به مترو، بی آر تی، نظافت شهر، رینگ چهارم ترافیکی و اتمام پروژه‌هایی مانند سالن‌های اجلاس امام خامنه‌ای و میدان امام علی (ع) نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
نصر اصفهانی همچنین کاهش هزینه‌های جاری شهرداری را در شرایط فعلی امری مهم خواند و تصریح کرد: هنر شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در شرایط فعلی این است که باید به صورتی تدبیر و مدیریت کنند که خدمت رسانی به مردم همانند گذشته و حتی بیشتر با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.
وی اضافه کرد: در شرایط فعلی ما شاهد نوع آوری ابتکارات و اختراعات به ویژه در حوزه فناوری دانش بنیان هستیم و خبرهای خوبی هر روز در این زمینه به ما می رسد که به خود می بالی و افتخار می کنیم که دانشمندان ما با این اعتقاد و ایمان به این مهم می پردازند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با تجاری کردن این طرح‌ها مانع خروج ارز از کشور می شوند و حتی ظرفیت های بالایی برای صادرات دارد، تاکید کرد: همچنین کشور را به سوی خودکفایی سوق می دهند اما در مقابل این جریان انقلابی متاسفانه شاهد قاچاق کالا و واردات بی رویه درچرخه توزیع هستیم که عملا تلاش و مجاهدت تولیدکنندگان را کم رنگ می کند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار