رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April
  • شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
  • کد خبر : 5267
  • چاپ خبر : برخی برای جمع آوری رای آویزان کت و شلوار سیاسیون می‌شوند
جزینی با دفاع از ورزشکاران عضو شورا

برخی برای جمع آوری رای آویزان کت و شلوار سیاسیون می‌شوند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم بازخوانی جادثه پلاسکو در همه شهرهای کشور گفت: باید با بازخوانی این حادثه نقاط ضعف و قوت ایمنی در شهرها شناسایی شود تا اقدامات پیشگیرانه در هر حادثه‌ای تعریف شود.

به گزارش شورا نیوز از اصفهان، رسول جزینی پیش از ظهر شنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه هفته گذشته دولتمردان باید بیش از گذشته نسبت به شرایط معیشتی مردم بیش از گذشته توجه داشته باشند، اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که بسیاری از اقشار مردم به دلیل تصمیم‌گیری‌های سیاسی و غلط برخی از مسئولان دچار این شرایط شده‌اند.
وی با بیان اینکه در ادامه با بیان اینکه خشکی زاینده رود دردی بر اصفهان گذاشته که هیچگاه درمان نمی‌شود، افزود: رفت و آمدهای زنده‌رود مسکِّنی است که دیگر اثر نمی‌کند و و گرد و غبار گاوخونی نیز اصفهان را به پایتخت ام اس و سرطان ایران تبدیل کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: رودخانه زاینده رود دارای قدمتی چهار هزار ساله و سند حق‌ابه است و این در حالی است که تاسف خوردن‌ها جای هر گونه اقدام جدی برای احیای دائمی این رودخانه را گرفته است.
وی همچنین با اشاره به اینکه اخیراً هجمه‌های سازمان‌دهی شده علیه ورزشکاران حاضر در شوراهای اسلامی شهرهای مختلف اشاره کرد و گفت: در این راستا باید توجه داشته باشیم که قهرمانان با رای مردم به شوراها و یا نهادهای تصمیم‌گیرنده راه یافته‌اند و امروز آقایانی به عضویت این اعضا شکایت دارند.
جزینی اضافه کرد: کسانی که به عضویت ورزشکاران در شوراها و یا دیگر نهادها انتقاد دارند باید توجه داشته باشند در روزهایی که این افراد به دنبال سهم خود از انقلاب بودند ورزشکاران با زحمت به فکر اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از آرمان‌های انقلاب در جهان بوده‌اند.
وی اضافه کرد: این افراد باید بررسی کنند که چرا مردم دیگر به آنها اعتماد نداشته و کدامیک از آنها توانسته‌اند با صداقت رای بیاورند.
این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه بسیاری از سیاسیون آویزان کت و شلوار دیگران برای جمع کردن رای هستند، افزود: این در حالی است که ورزشکاران با جان و دل و ولایتمداری توانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند.
وی تصریح کرد: شما که انتقاد می‌کنید به گروه‌های خود نیز نمی‌توانید وفا دار باشید و با نگاهی به گذشته به این مهم دست خواهید یافت.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار