رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲
  • کد خبر : 5248
  • چاپ خبر : قدردانی اعضای شورای شهر شهرکرد از ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری
در جلسه هماهنگی شورای شهر شهرکرد و ستاد دهه فجر

قدردانی اعضای شورای شهر شهرکرد از ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری

در جلسه هماهنگی شورای شهر شهرکرد و ستاد دهه فجر استان، تمامی اعضای شورای شهر از نقش مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر در استان قدردانی کردند.

به گزارش شورانیوز  از شهرکرد، علی گرجی، رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری امروز (۵ بهمن) در جلسه هماهنگی شورای شهر شهرکرد و ستاد دهه فجر استان که در سالن اتاق جلسات شورای شهر شهرکرد با حضور تمامی اعضاء و به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری باشکوه برنامه‌ها و جشن‌های ایّام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: معرفی ساختار و روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری به‌عنوان الگویی جامع و کارآمد برای نسل جوان باید در دهه فجر تبیین شود.

وی تبیین دیدگاه‌های امام خمینی (ره) و رهبری را موجب حفظ وحدت و یکپارچگی مردم برشمرد و افزود: در همین راستا چهارمین دوره از طرح تبیین مبانی اعتقادی در نقاط مختلف استان با حضور سخنرانان برجسته برنامه‌ریزی شده است.

گرجی با تأکید بر اهمیت برنامه‌های مرکز استان در نمایش صحنه‌های باشکوه حماسه مردم گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر با شعار «گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی» اجرا می شود.

وی با اشاره به مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن ابراز کرد: این ویژه‌برنامه از ساعت ۹:۳۳ صبح در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار مرکز استان و با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی صادقی، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

گفتنی است: در پایان این جلسه تمامی اعضای شورای شهر شهرکرد با اشاره به نقش مؤثر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زنده نگه‌داشتن شعائر انقلابی و بزرگداشت ایّام الله در استان چهارمحال و بختیاری و علی‌الخصوص تبلیغات مراسم در مرکز استان، شهرکرد قدردانی کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار