رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۶
  • کد خبر : 5220
  • چاپ خبر : ۸۲ درصد بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز عمرانی است

معاون شهردار شیراز: ۸۲ درصد بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز عمرانی است

به گزارش شورانیوز از شیراز ،  احمدطالب‌نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز که با دستور کار بررسی بودجه پیشنهادی سال ۹۶ برگزار شد اظهار داشت: شهرداری شیراز در سال آینده پس از تهران بیشترین لایحه پیشنهادی بودجه با سه هزار و ۱۵۰۰ میلیارد تومان را ارائه داده است.

طالب‌نژاد تصریح کرد: وضعیت بودجه عمرانی شهرداری شیراز در مقایسه با بودجه عمرانی دولت از جایگاه مناسبی برخوردار است که این نیز نشان از اهمیت دادن شهرداری‌ها به بودجه عمرانی است.

وی بیان کرد: برای تدوین لایحه پیشنهادی بودجه ۹۶ شهرداری شیراز چهار کارگروه تشکیل شده و در آن موضوع‌های در بخش‌های درآمدی، تملک و عمرانی به همراه سایر موضوع‌ها بحث و تبادل نظر شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: تنها در بخش درآمدی ۳۰ جلسه تخصصی تشکیل شده و در آن موضوع‌های مختلف و مرتبط با وضعیت عملکرد درآمدی بحث و بررسی شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده براساس اولویت‌ها در بخش‌های مختلف تدوین شده است بیان کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری شیراز در سال آینده ۳٫۲۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش تسنیم، در این نشست اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به ارائه نظرات خود در موضوع بودجه سال ۹۶ شهرداری کلان‌شهر شیراز پرداختند.

بهره‌گیری از ابزارهای نوین تامین منابع درآمدی،توجه به ایجاد درآمد پایدار، سرمایه‌گذاری در مناطق کمتربرخوردار، توسعه حمل و نقل عمومی، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی، توسعه خدمات گردشگری و زیربنایی، توجه ویژه به توسعه بیش از پیش طرح‌های عمومی از مهم‌ترین موضوع‌هایی بود که اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای هزینه کرد آن در بودجه سال ۹۶ تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار