رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May
  • جمعه ۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
  • کد خبر : 5195
  • چاپ خبر : تعرفه ۹۶ شهرداری اردبیل تصویب شد

با اکثریت آرای شورای شهر اردبیل تعرفه سال ۹۶ شهرداری اردبیل بعد از چندین روز بحق و بررسی در پارلمان محلی تصویب شد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: تعرفه امسال در قالب ۱۳ مجلد پیشنهاد شده بود که بعد از بحث و بررسی ها این تعرفه توسط شورای شهر اردبیل به تصویب رسید.

علی هدایتی افزود: با توجه به وضعیت رکود در جامعه ما به نسبت سال های گذشته هیچگونه افزایش عوارض و بهای خدمات را در شهرداری اردبیل شاهد نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه در برخی از موارد ارقام تعرفه با کاهش روبرو شده است تصریح کرد: ما در جلسات مختلف ریز به ریز و بند به بند تعرفه را مورد بررسی قرار دادیم تا در نهایت این تعرفه با نظر مساعد شورای شهر اردبیل به تصویب رسید.

عضو شورای شهر اردبیل اضافه کرد: سعی کردیم در تعرفه با در نظر گرفتن اقشار کم درآمد موضوع نوسازی شهری، توجه جدی به توسعه فضای سبز و توسعه خدمات آتشنشانی و دوره های همگانی آموزش را در این حوزه مورد توجه قرار دهیم.

هدایتی با بیان اینکه در تدوین تعرفه امسال سعی شده برخی نظرات دیوان عدالت اداری در نظر گرفته است بیان کرد: رویکرد تعرفه امسال خروج از رکود و کاهش پرداختی های مردم است که امیدواریم در مجموع این تعرفه فضایی را فراهم آورد تا بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

وی گفت: اعتبار پروانه ساختمانی صادره با زیربنای یک تا ۳ هزار مترمربع سه سال افزایش داده و برای زیربناهای بالای ۳ هزار مترمربع یک سال به این رقم افزوده می شود.

سخنگوی شورای شهر اردبیل اظهار داشت: قرار شد بیلبوردهای سطح شهر از طریق مزایده در اختیار علاقمندان قرار گیرد و ما در توسعه فضای سبز، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی و اجتماعی هیچگونه تغییرات تعرفه ای را انجام ندادیم.

هدایتی از توسعه برنامه های خدماتی و آموزشی همگانی آتشنشانی در اردبیل خبر داد و خاطرنشان کرد: عوارض تجدید بنا و تمدید پروانه برای سال آینده با کمترین رقم محاسبه شده و هیچگونه افزایش در ارقام جریمه های ماده ۱۰۰ اتفاق نمی افتد.

وی ادامه داد: با توجه به درآمدهای پایین مردم ما امسال سعی کردیم تا تعرفه با کمترین افزایش به تصویب برسد.

عضو شورای شهر اردبیل در مورد بودجه سال آینده نیز گفت: امیدواریم شهرداری هر چه سریعتر بودجه ۹۵ را تقدیم شورای شهر کند تا ما بتوانیم به موقع بودجه را مورد بررسی قرار داده و به شکل واقع بینانه و خارج از نگاه آرمانگرایانه بودجه سال آینده را به تصویب برسانیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار