رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May
  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
  • کد خبر : 5136
  • چاپ خبر : تجهیز و تعمیر بازارهای سنتی اردبیل

دادستان اردبیل گفت: ضرب‌الاجلی مبنی بر تجهیز و تعمیر بازارهای سنتی اردبیل به شهرداری اردبیل مشخص شد.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، ناصر عتباتی  اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و مدیرکل میراث فرهنگی در محل دادستانی اردبیل برگزار شد و وضعیت اعلان حریق در بناهای غیرایمن در شهر اردبیل بررسی شد.

وی گفت: قرار شد این جلسات به صورت مستمر و هر ماه یکبار انجام شود تا نتایج اقدامات قبلی و وضعیت فعلی این مناطق مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان اردبیل در جریان بازدید صبح امروز از این مراکز سرای امام حسین، سرای حاج یوسف، سرای امام جمعه و بازار نمک‌فروشان از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای متاسفانه شاهد بروز فاجعه‌ای بزرگ در شهر خواهیم بود.

عتباتی عنوان کرد: خوشبختانه اهالی بازار و کسبه در این مراکز میل به همکاری دارند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ارگان‌های دولتی نیز باید در این مورد به وضعیت قانونی خود و در تجهیز و ایمن‌سازی این مراکز عمل کنند.

وی به لزوم رسیدگی به واحدهایی که در حال ساخت هستند اشاره کرد و یادآور شد: آتش‌نشانی باید نسبت به تجهیز و رسیدگی به سیستم‌های اعلان حریق در مراکز تازه ساخت نیز اقدام کند.

دادستان اردبیل بیان کرد: وضعیت آتش‌نشانی اردبیل نیز بررسی شد و دستورات لازم نسبت به تجهیزات امکانات این مجموعه صادر شد.

عتباتی اظهار کرد: ظرفیت بروز هرگونه حادثه‌ای در این مراکز وجود دارد و شهرداری اردبیل موظف شد تا پایان فروردین ماه نسبت به بهره‌برداری و تکمیل این چهار مکان اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار