رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
  • کد خبر : 5076
  • چاپ خبر : شهرداری مشهد دکلهای مخابراتی را ساماندهی می کند

شورای اسلامی شهر مشهد در نشست روز سه شنبه خود به شهرداری این شهر اجازه داد پروژه سرمایه گذاری، تجمیع و ساماندهی دکلهای مخابراتی را اجرا کند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، بر اساس این مصوبه قرار است بخش خصوصی با سرمایه گذاری هشت هزار و ۲۵۰ میلیارد و ۲۸۰ میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۲۶ ریالی این پروژه را به روش ساخت، بهره برداری، پرداخت اجاره و انتقال(BOLT) اجرا کند.
همچنین شورای اسلامی شهر مشهد امروز در قالب مصوبه ای دیگر به شهرداری این شهر اجازه داد نسبت به انجام مطالعات جانمایی، تملک و ساخت ساختمان مرکزی شهرداری مشهد در محلی مناسب اقدام کند.
بنابر این مصوبه قرار شد تصمیم گیری در خصوص ساخت و تملک ساختمان مرکزی شهرداری مشهد پس از انجام مطالعات توسط مشاور و ارائه گزارش آن به شورای اسلامی شهر مشهد صورت گیرد.
همچنین در این نشست به شهرداری مشهد اجازه داده شد در راستای تجمیع مکانی سازمانها و مدیریتهای مرتبط نسبت به انجام مطالعات اولیه اقدام کند.
کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد افزون بر ۱۰ هزار کارمند دارد. این شهرداری علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار