رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳
  • کد خبر : 4944
  • چاپ خبر : شهرداری اردبیل به تمامی مطالبات خود ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و با تصویب شورای شهر، شهرداری اردبیل از تاریخ یکم تا ۲۲ بهمن ماه به تمامی مطالبات خود ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

به گزارش شورانیوز از اردبیل ، زکی‌الله خوشبخت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های شهرداری و شورای شهر اردبیل در آستانه ایام‌الله دهه فجر در اردبیل اظهار داشت: شورای شهر اردبیل به مناسب فرار رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تخفیفات ویژه‌ای برای همشهریان تصویب و به شهرداری اعلام کرده است.

وی افزود: بر اساس این تصمیمات از یکم تا ۲۲ بهمن ماه شهرداری اردبیل به تمامی مطالبات خود ۳۰ درصد تخفیف ارائه خواهد داد و این تخفیف از روزهای ۲۳ بهمن تا ۱۵ استفد ماه ۲۵ درصد و از ۱۵ اسفند تا شب عید ۲۰ درصد خواهد بود.

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: این موضوع یک فرصت تکرار نشدنی برای همشهریان بوده که می‌توانند از این فرصت برای پرداخت مطالبات و بدهیهای خود به شهرداری اردبیل استفاده کرده و از تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده تا حد مطلوب استفاده کنند.

مشکلات و موانع حقوقی پروژه پل قدس برطرف شد

خوشبخت با اشاره به مشکلات پروژه قدس بیان کرد: این پروژه از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای شورای شهر و شهرداری اردبیل برخوردار است که در این راستا با تلاشهای صورت گرفته تمامی مشکلات  و موانع حقوقی موجود در روند احداث این پل به طور کامل برطرف شده و پیمانکاران نیز نسبت به شروع عملیات اجرایی پل قدس تسریع خواهند کرد.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: بانک شهر، طرف قرارداد احداث پروژه پل قدس نیز اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه بسیار مهم را پیش‌بینی کرده و با تخصیص این اعتبارات عملیات احداث این پل هر چه سریعتر پیگیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار