رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
  • کد خبر : 4908
  • چاپ خبر : دومین جشنواره استانی تئاتر فجر به کار خود پایان داد
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز :

دومین جشنواره استانی تئاتر فجر به کار خود پایان داد

دومین جشنواره استانی تئاتر فجر با معرفی نفرات برتر و تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره به کار خود پایان داد.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، این جشنواره از ۲۴ تا ۲۸ دی با شرکت ۷ گروه نمایشی از استان های مختلف از جمله تهران، اردبیل، زنجان و جمهوری آذربایجان برگزار شد.

دومین جشنواره تئاتر فجر استانی آذربایجانشرقی با حضور اصحاب فرهنگ و هنر، مدیران فرهنگی و شماری از هنرمندان و مقامات هنری جمهوری آذربایجان در تئاتر شهر تبریز برگزار شده بود.

در این جشنواره، گروه های نمایشی از شهرهای تبریز، زنجان، آمل و سه گروه از تهران به همراه گروه نمایش جمهوری آذربایجان آثار خود را به روی صحنه بردند. آنایوردوم آذربایجان از تبریز،کچل اوغلان از زنجان، روی زمین از آمل، بیوه های غمگین سالار جنگ، تمام من همه عدو و هدیه های مرموز از تهران و نمایش ‘ار و آرواد’ اثر اوزئیر حاجی بیف از باکو طی چهار روز برای تماشای علاقمندان نمایش داده شدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در این آیین گفت: یک عذرخواهی به مردم و هنرمندان شریف تبریز بدهکارم که در حوزه تئاتر کوتاهی نموده ایم.

حسین آذرنیا افزود: باید بسترسازی مناسبی برای پوشش دادن و نیز بازتاب دادن این امر فراهم شود و هر نهادی باید به وظیفه خود در این مهم عمل کند.

وی تاکید کرد: هنر همیشه مقدس است زیرا هنرمند مقدس است.

این برنامه در ادامه شاهد قدردانی و اعطای لوح و تندیس ویژه جشنواره به شهردار تبریز، حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تبریز، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی تبریز، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، کریم قدرتی معاون اداری مالی سازمان و جعفر طهماسبی مدیر مجموعه هاتف شهر همراه بود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار