رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May
  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
  • کد خبر : 4893
  • چاپ خبر : افتتاح نخستین مرکز گردشگری تخصصی کشور در شیراز

شیراز از ظرفیت های مطلوبی در بافت تاریخی و مذهبی خود برخوردار است که باید به بهترین شکل ممکن به گردشگران خارجی نیز معرفی شود و برای تحقق این هدف به یک مرکزیت نیاز داشت.

به گزارش شورا نیوز از شیراز، شیراز از ظرفیت های مطلوبی در بافت تاریخی و مذهبی خود برخوردار است که باید به بهترین شکل ممکن به گردشگران خارجی نیز معرفی شود و برای تحقق این هدف به یک مرکزیت نیاز داشت.
شهردار بافت تاریخی فرهنگی شیراز با اشاره به افتتاح نخستین مرکز تخصصی گردشگری مذهبی در بافت تاریخی شیراز گفت:
این مرکز شامل دوبخش نگار خانه و مرکز تخصصی گردشگری مذهبی است.
هادی شهدوست ادامه داد: نگارخانه و مرکز معرفی تخصصی در این مجموعه در نظر گرفته شده است و در نگارخانه برای دور نخست ۲۲تابلوی نفیس قرآنی که معرف مکتب شهر شیراز است به مدت یک ماه به نمایش گذاشته می شود.
وی بیان کرد: هدف از راه اندازی مرکز تخصصی گردشگری مذهبی در شهر شیراز معرفی آداب و رسوم مذهبی ،مکتب ،هنر شیراز به گردشگران داخلی و خارجی است.
شهدوست معتقد است: با تدابیری که علیرضا پاک فطرت شهردار شیراز در توسعه گردشگری تاریخی و مذهبی اندیشیده است در این مرکز فرصتی برای معرفی رویدادهای مذهبی مانند ماه محرم، ماه مبارک رمضان و … به گردشگران خارجی فراهم می شود.
وی تاکید می کند: این گردشگران سپس به عنوان سفیران فرهنگی این مراسم آیینی و رویدادها را به مردمان کشور خود معرفی می کنتد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار