رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۹
  • کد خبر : 4853
  • چاپ خبر : عدم پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی اهواز

بدهکاری شهرداری اهواز به تأمین اجتماعی و عدم امکان بازنشستگی پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهوازمشکلات زیادی برای بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی ایجاد کرده است.

به گزارش شورانیوز از اهواز ، آذر زمانپور، عضو شورای شهر اهواز، با اشاره به بدهکاری شهرداری اهواز به تأمین اجتماعی و عدم امکان بازنشستگی پرسنل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، اظهار کرد: در کمیسیون حمل و نقل شورا که دو هفته پیش برگزار شد، تعداد زیادی از بازنشستگان این سازمان حضور یافتند و علیرغم اینکه مدت زیادی از زمان بازنشستگی این افراد می‌گذشت اما هنوز شهرداری ۴ درصد سختی و زیان کار را به آنها پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: مشکلات زیادی برای بازنشستگان سازمان اتوبوسرانی به جهت عدم پرداخت حقوق و مزایای آنان ایجاد شده است و در کمیسون حمل و نقل مقرر شد که به منظور پرداخت بدهی‌های این سازمان به تأمین اجتماعی و همچنین به بازنشستگان اتوبوسرانی در بودجه شهرداری جابجایی‌هایی صورت بگیرد.

این عضو شورای شهر اهواز خاطرنشان کرد: به علت عدم پرداخت بدهی‌های سازمان اتوبوسرانی اهواز به تأمین اجتماعی، بیمه بازنشستگان این سازمان که بیمار و با مشکلات زیادی مواجه هستند، قطع شده است، در صورتی که مسأله بیمه از اهم واجبات است.

زمانپور افزود: همچنین مقرر شده بود که جهت تکریم پرسنل بازنشسته سازمان اتوبوسرانی جشنی برگزار شود که با وجود گذشت زمان زیادی از این تصمیم هنوز این جشن برگزار نشده است.

کاظم سواری با تأیید نظر زمانپور بیان کرد: رانندگان اتوبوسرانی که ۴ درصد زیان و سختی کار را از این سازمان طلب دارند، به سختی زندگی خود را می‌گذرانند. معتقدم که باید جابجایی بودجه ۹۵ شهردای حتما صورت بگیرد تا حداقل با پرداخت بدهی‌های سازمان اتوبوسرانی به تأمین اجتماعی این افراد بتوانند بازنشسته شوند.

وی با اشاره به صحبت‌های زمانپور مبنی بر لزوم برگزار جشن تکریم برای پرسنل سازمان اتوبوسرانی گفت: به نمایندگی از این پرسنل زحمت‌کش میگویم که این افراد نیازی به جشن تکریم ندارند. شهرداری بیاید و حداقل حق و حقوق این افراد را پرداخت کند و نیازی به تکریم آنها نیست.

در ادامه حیدری در این زمینه بیان کرد: مشکل کنونی شهرداری در زمینه پرداخت سختی و زیان کار به پرسنل سازمان اتوبوسرانی و پرداخت بدهی‌ها به تأمین اجتماعی به کمبود نقدینگی باز می‌گردد. البته این مشکل با تصویب اصلاحیه لایحه بودجه ۹۵ شهرداری حل خواهد شد. در این اصلاحیه ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای پرداخت حق سختی و زیان کار پرداخت شده که در صورت نبود مشکل اعتباری حتماً پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار