رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
  • کد خبر : 4774
  • چاپ خبر : میدان ارگ کرمان به زودی بسته می‌شود‌

شهردار کرمان با اشاره به اینکه شهر کرمان متفاوت‌تر از سال گذشته به استقبال نوروز می‌رود گفت: در صورت آماده شدن مسیر گلبازخان، میدان ارگ کرمان به زودی بسته می‌شود.

به گزارش شورانیوز از کرمان ، علی بابایی شهردار کرمان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی استان کرمان اظهار‌داشت: همه تلاش شهرداری و شورای شهر کرمان این است که یک نوروز متفاوت برای همشهریان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نوروز امسال، سال آخر شورا و شهرداری کرمان است و انتخابات در اوایل سال آینده برگزار می‌شود گفت: به همین جهت در صددیم با توجه به اینکه در ۲ تا ۳ سال اخیر انجام پروژه‌های شهری آنچنان که باید اجازه نداده است و درگیر این پروژه‌ها بودیم، امسال نوروز خاطره‌انگیزی داشته باشیم.

شهردار کرمان با بیان اینکه رینگ دور میدان آزادی شهر کرمان اجرا شده و تا دو ماه آینده به طور کامل آزاد می‌شود افزود: نوروز امسال مشکلات ترافیکی در میدان آزادی شهر کرمان نداریم.

وی در مورد اقدامات انجام شده در بحث مرمت بناهای تاریخی شهر کرمان خاطر‌نشان کرد: حمام تاریخی باغ لله که عملیات مرمت آن از قبل شروع شده استحکام بخشی آن کاملا به اتمام رسیده، پشت بام آن نیز بازسازی شده و در حال حاضر در حال آماده‌سازی فضای داخلی حمام هستیم.

بابایی با اشاره به اینکه یک سری کارهای نرم‌افزاری در سطح شهر باید انجام شود گفت: برای ورود گردشگران و مهمانان خارجی نیازمند تهیه و نصب تابلوهایی به زبان انگلیسی در کرمان هستیم.

وی با بیان اینکه یک دوره کلاس آموزشی برای رانندگان تاکسی خطوط فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال گذاشته شده و در حال برگزاری است افزود: تعدادی تاکسی نو در این خطوط در نظر گرفته شده و با جابجایی خط آنها جایگرین می‌شود.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه طرح میدان ارگ (توحید) کرمان آماده شده و آماده اجرا است تصریح کرد: بر اساس شورای مصوبه شورای ترافیک میدان ارگ باید بسته و پیاده‌راه شود.

وی از باز شدن مسیر کامل معبر گلبازخان تا پایان هفته خبر داد و گفت: به محض اینکه مسیر گلبازخان باز شود میدان تاریخی ارگ برای عبور خودروها بسته شده تا عملیات بهسازی آن آغاز شود.

بابایی افزود: همین الآن هم آماده بستن یک طرف میدان ارگ به طور موقت هستیم تا عملیات بهسازی آن شروع و تا پایان سال و ایام نوروز آماده شود.

وی از نصب تعداد زیادی المان در سطح شهر کرمان در ۱۵ اسفند امسال برای نوروز خبر داد و اظهارداشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در بدو ورود مسافران نوروزی به شهر کرمان پیام خوش‌آمدگویی بر روی گوشی‌های همراه آنها ارسال می‌شود.

در این جلسه وفایی مدیر‌کل صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی استان کرمان نیز با بیان اینکه باید در کارگروهی ویژه بحث خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و همچنین فعالیت‌های گردشگری بررسی شود گفت: انجام کارهای موازی هزینه‌ها را افزایش می‌دهد که باید از آن جلوگیری کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار