رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May
  • شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
  • کد خبر : 4680
  • چاپ خبر : دومین استخر بین‌المللی کشور در قزوین افتتاح می‌شود

مجموعه تفریحی و ورزشی تالار شهر قزوین با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش شورانیوز از قزوین، آئین افتتاحیه مجموعه تفریحی و ورزشی تالار شهر قزوین با حضور استاندار قزوین، معاونین استاندار، اعضای شورای شهر و مسئولان استانی برگزار شد. حمیدرضا حاجی مدیر مجموعه تالار شهر قزوین، در این مراسم با اشاره به مراحل ساخت تالار شهر اظهار کرد: قرارداد این پروژه در سال ۸۹ منعقد شد و در اردیبهشت ۹۰ کلنگ‌زنی آن با حضور مسئولان انجام شد.

وی افزود: در اواخر سال ۹۴ فاز اول این تالار که با زیربنای دو هزار مترمربع با ۴۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده و شامل رستوران سنتی و مدرن، سوپرمارکت، کافی‌شاپ، محوطه و آب نما و پارکینگ است، افتتاح شد.حاجی با بیان اینکه امروز فاز دوم تالار شهر شامل مجموعه ورزشی و تفریحی افتتاح می‌شودT گفت: در این مجموعه دومین استخر استاندارد و بین‌المللی کشور، اولین سالن اسکواش استان، سالن بولینگ و سالن بدن سازی افتتاح می‌شود.

وی در خصوص ویژگی‌های این استخر بین‌المللی تصریح کرد: این مجموعه ورزشی با برترین امکانات روز و تجهیزات مدرن، بعد از مجموعه آزادی در تهران، به عنوان دومین سالن استاندارد کشور ساخته شده و قابلیت برگزاری مسابقات مختلف در سطح بین‌المللی را دارد.

مدیر مجموعه تالار شهر قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مجموعه با ۲۰ عنوان کاربری در اختیار عموم مردم است که با مساعدت مسئولان تا یک سال آینده فاز سوم آن شامل سالن اجتماعات، برج ۱۰۰ متری، هتل در ۲۱ طبقه و رستوران گردان نیز به اتمام رسیده و بر کاربری‌های آن افزوده خواهد شد.
مجموعه تالار شهر در سه فاز به مساحتی بالغ بر ۲۲ هزار مترمربع روبروی دانشگاه آزاد اسلامی باراجین واقع شده که برای تکمیل آن ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار