رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
  • کد خبر : 4672
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه بررسی راهکاری های مناسب توسعه شبکه ایرانسل در سنندج

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: توسعه ارتباطات ایرانسل نیاز به نصب دکل‌هایی دارد که لازمه آن، همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر است.

 به گزارش شورانیوز از سنندج، جلال شریعتی ظهر امروز در جلسه رسمی شورای شهر سنندج با موضوع تعامل و همکاری با ایرانسل که با حضور نمایندگان ایرانسل، اعضای شورای شهر و شهردار سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: با توجه به خصوصیات بارز این انسان والا که همیشه مدافع مظلومین بودن و نماد دوراندیشی و اصلاح بسترهای حکومتی و مجتهدی آگاه و مصلحی بزرگ بود.

وی گفت :آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از پیشگامان و پیشکسوتان نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همسنگران امام و رهبری بود که مجاهدت‌های بسیاری در دوران دفاع مقدس و سازندگی در کشور ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

رئیس شورای شهر سنندج در ادامه سخنان خود بیان کرد: به راستی آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی فردی شناخته شده برای تمامی ایرانیان و دلسوزان انقلاب بودند که در راه انقلاب تلاش‌ها بسیاری را متقبل شدند و نهایتا حضور پررنگ ایشان در بدو پیروزی انقلاب اسلامی مسوولیت‌های سنگین در ایام جنگ تحمیلی به عهده داشتند.

شریعتی در ادامه عنوان کرد: ایشان شخصیتی بودند که در مواقع بحرانی با روحیه سیاست‌مداری، توانایی و ذکاوت که در وجودشان بود برای اعتدال کشور، جریان‌های سیاسی را در مسیر مشخص و ناملایمت‌ها هدایت می‌کردند و همواره در کنار مردم و مقام معظم رهبری یار و همراه همیشگی بودند که امیدواریم راهشان پررهرو و بتوانیم در راستای وحدت مسلمین متربی این انسان والا باشیم.

وی در ادامه به موضوع مناسب‌سازی زیرساخت‌های شبکه‌های ایرانسل اشاره و تصریح کرد: توسعه ارتباطات ایرانسل نیاز به نصب دکل‌هایی دارد که لازمه آن، همکاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر است که امیدواریم بتوانیم با راهکار مناسب برای رفاه حال شهروندان به توافق مطلوبی برسیم.

عضو دیگر شورای شهر سنندج در ارتباط با این موضوع، اظهار کرد: رفع مشکل شبکه‌های ایرانسل باید از طریق شهرداری پیگیری شود و توسط این سازمان با توافق طرفین به یک نتیجه مطلوب برسند.

فرزاد هلالی گفت: با توجه به این که بحث فنی شبکه‌های ایرانسل فقط مختص شهر سنندج و استان کردستان نیست، لذا باید طبق شرایط قراردادهای صورت گرفته در استان‌های دیگر نحوه فعالیت زیرساختی آنها بررسی شود.

نماینده هماهنگی سایت‌های ایرانسل کشور در ادامه این جلسه اظهار کرد: افزایش ۱۰۰ درصدی پوشش شهری و افزایش ۶۷ درصدی پوشش جاده‌ای و رشد ۱۶ درصدی پوشش جمعیتی کشور ناشی از افزایش ۵۶ درصدی زیرساخت‌های شبکه ایرانسل از دستاوردهای این اپراتور در طول یک سال گذشته است.

جلالی افزود: با توجه به سابقه کاری خود در تشخیص نیازهای تلفن‌های همراه و با توجه به بازارهای رقابتی امروزه، شرکت‌های خصوصی زیرمجموعه ایرانسل در طول فعالیت کاری خود به اپراتور اول پیشرفته تبدیل شده و اقدامات و درآمدهای خوبی در این راستا برای دولت کسب کرده است.

وی عنوان کرد: با توجه به نیاز خدمات دولت الکترونیک، امروزه عادت استفاده آن باب شده و نمی‌توان  بدون این سیستم پیشرفته در جامعه اقدامات خاصی صورت داد بنابراین شرایط  موجود جامعه ایجاب می‌کند که امکانات پیشرفته‌تری در این موضوع جایگزین داده شود.

نماینده هماهنگی سایت‌های ایرانسل کشور گفت: در استان کردستان موضوع اصلی و مهمی که باید توجه بیشتری شود، افزایش کیفیت این سیستم الکترونیکی است که باید از فیبرهای مناسب در مکان‌های مشخص استفاده شود که بتوان خدمات مناسبی ارائه داد چراکه گسترش زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی لازمه ورود گردشگران خارجی و ارتباط با جهان خارج است.

جلالی گفت: به منظور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی استان کردستان و تقویت واحدهای ارتباطی باید برای توسعه خدمات تلفن همراه، باید همکاری و تعامل شهرداری و نمایندگان ایرانسل بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: پیشنهاد و طرح طبق برآورد هزینه در شهر سنندج از ایرانسل دریافت شده است و باید مجوز اجرای آن را به نمایندگان داد می‌شد، در صورتی که اکنون با عدم موافقت شهرداری سنندج مواجه است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار