رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • جمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر : 4642
  • چاپ خبر : شهروندان بدهکار مشمول تخفیف می‌شوند
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مطرح شد :

شهروندان بدهکار مشمول تخفیف می‌شوند

با تصویب اعضای شورای شهر مشهد، شهروندان بدهکار به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، مشمول تخفیف از سوی شهرداری می‌شوند.

به گزارش شورانیوز از مشهد ، در جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، یک لایحه که با قید دو فوریت در اختیار صحن علنی شورا قرار گرفت، ارائه تسهیلات به شهروندان به مناسبت ایام الله دهه فجر بود که به تصویب اعضای شورا رسید.
بر اساس این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده می‌شود به مناسبت سالگرد پیروی انقلاب اسلامی به تمام  پرداخت‌های نقدی مودیان(به جز چک‌های برگشتی، آرای قضایی و کمیسیون ماده ۷۷) از مورخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۵ تا پایان وقت اداری روز ۲۱/۱۱/۱۳۹۵، ۳۰ درصد تخفیف ارائه کند.
دستور کار دیگر این جلسه، ارائه تسهیلات به واحدهای صنفی عرضه‌کننده کالاهای داخلی بود.
محمد سهیلی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد در این خصوص، عنوان کرد: مساله کالاهای داخلی یک ضرورت شهری است زیرا کالاهای خارجی و قاچاق به بحث اشتغال ضربه می‌زند.
محمد آذری، معاون مالی و اداری شهرداری مشهد نیز در این جلسه، خاطرنشان کرد: از اصل این موضوع که باید ساز و کارهای شهرداری برای تشویق صنوف به تولید کالاهای داخلی باشد، دفاع می‌کنیم و ارائه تسهیلات به صنوف بار مالی زیادی به شهرداری وارد نمی‌کند.
وی افزود: در سال گذشته، بیش از ۱۴۰ هزار واحد صنفی بابت عوارض صنفی خود هشت میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند همچنین مجموع وجوهی که مربوط به بهره‌برداری موقت بوده در سال، پنج میلیارد تومان دریافت شده است.
در نهایت این لایحه نیز به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار