رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
  • کد خبر : 4628
  • چاپ خبر : کمربند سبز شهر بندرعباس باید احیا شود/ بندرعباس از متوسط کشوری فضای سبز کمتری دارد

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه بندرعباس از متوسط کشوری فضای سبز کمتری دارد، گفت: کمربند سبز شهر باید احیا شده و توسعه پیدا کند.

به گزارش شورانیوز از بندرعباس، حسام صمیمی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های فضای سبز شهر بندرعباس اظهار کرد: بخشی از وظیفه توسعه فضای سبز شهری با شهرداری و بخشی نیز بر دوش اداره کل راه و شهرسازی است و اگر همکاریه مشترکی در این زمینه میان شهرداری و راه و شهرسازی وجود داشته باشد، جلوه شهر بسیار زیباتر خواهد شد.

وی افزود: باید همه مدیران مرتبط با حوزه توسعه شهری نسبت به فضای سبز دغدغه باشند و بخصوص در کمیسیون ماده ۵ اجازه تغییر کاربری از فضای سبز به دیگر کاربری‌ها را ندهند.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس با بیان این که شهر بندرعباس از متوسط کشوری، فضای سبز کمتری دارد، عنوان کرد: کمربند سبز شهر بندرعباس به فراموشی سپرده شده است و این در حالی است که بدلیل ایجاد صنایع مختلف در غرب شهر بندرعباس، باید موضوع فضای سبز و کمربند سبز شهر مورد توجه بیشتری باشد تا از آلودگی و افت کیفیت هوای شهر کاسته شود.

صمیمی ادامه داد: تحرک بیشتری را در حوزه توسعه شهری در زمینه جذب سرمایه‌گذار نیاز داریم، چرا که شهر بندرعباس عملا در زمینه سرمایه‌گذاری، فرصت‌های فوق‌العاده‌ای دارد، اما روند جذب سرمایه‌گذار در این شهر کند است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود بر ضرورت تلاش برای تکمیل سریع‌تر پروژه‌های عمرانی وعده داده شده به مردم تأکید کرد و گفت: طی سال‌های اخیر شاهد توازن در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر بندرعباس بودیم، به طوری که تقریبا در همه مناطق شهری و محلات، چند پروژه متنوع اجرا شده است.

نائب رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: استفاده از تجارب دیگر شهرها در زمینه تأمین مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی نیز ضروری است، چرا که مشکلات مالی اکنون در همه شهرها وجود دارد و شهرداری‌ها بدنبال منابع جایگزین برای تکمیل پروژه‌هایشان هستند و باید از تجربیات آنها استفاده کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار