رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
  • کد خبر : 4607
  • چاپ خبر : جبران بدهی های شهرداری بجنورد با شهرفروشی

رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد گفت: شهرداری در شرایط فعلی برای جبران بدهی های خود مجبور به شهر فروشی شده است.

به گزارش شورانیوز از بجنورد ، سید حسین نقیب، رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای شهر بجنورد  گفت: شهر فروشی در  بلند مدت ضررهای جبران ناپذیری به همراه خواهد داشت.

نایب رئیس کمیسیون نظارت، پیگیری و حقوقی شورای شهر بجنورد افزود: شهر فروشی باعث می شود سرانه فضای سبز و ورزشی شهر  به شدت کاهش یابد.

نقیب با اشاره به مطالبات شهرداری از ادارات و دستگاه های دولتی گفت: شرایط اقتصادی کشور شرایط خوبی را سپری نمی کند و شهرداری هم با بسیاری از ادارات مدارا می کند در صورتی که می تواند جلوی خیلی از پروژه های دستگاه های اجرایی بدهکار را بگیرد.

این عضو شورای شهر بجنورد همچنین به ساخت معاونت برنامه ریزی استانداری در  بخشی از ترمینال مسافربری فعلی شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس توافق فعلی، استانداری متعهد به ساخت ترمینال مسافربری برای شهر بجنورد است و این توافق به قوت خود باقی است و با توجه به این که زمین و محل مشخص شده، عملیات ساخت از ابتدای سال جدید آغاز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود،  استانداری فقط ترمینال شرقی را در بجنورد خواهد ساخت و فعلا هیچ اقدامی برای ساخت ترمینال غربی در دستور کار قرار ندارد.

گفتنی است؛ پیش از این شهردار بجنورد در جمع خبرنگاران عنوان کرده بود: موافقت کمیسیون ماده ۵ برای ساخت ترمینال بجنورد در زمینی به مساحت پنج هکتار در ابتدای ورودی شرقی شهر اخذ شده است.

«کیوان دژهوت» گفته بود که این ترمینال برای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده که در حال حاضر تملک برخی از زمین ها انجام شده و به محض تأیید شدن نقشه ها، استانداری عملیات ساخت را آغاز خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار