رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 26 April
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
  • کد خبر : 4591
  • چاپ خبر : از سرمایه گذارن حوزه سلامت حمایت شود
عبدالخالق برزگرزاده :

از سرمایه گذارن حوزه سلامت حمایت شود

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: باید در این زمینه از بخش خصوصی حمایت شود.

به گزارش شورانیوز ازبوشهر ، عبدالخالق برزگرزاده در نشست رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی با اعضای شورا گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات بسیار خوب دولت تدبیر و امید بود که در استان نیز با حمایت دکتر رییسی  و همکاران  خوشبختانه این طرح به خوبی اجرا شده و نتایج آن برای مردم مشهود است.

وی در ادامه گفت: یکی از حوزه های که بیشتر مردم با آن سرو کار دارند و در زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند حوزه سلامت است و هر چه در توان داریم  باید مصرف تامین این نعمت بزرگ  کنیم.

رییس شورا خاطر نشان کرد در مجمع مشورتی روسای شوراهای استان  پیشنهاد دادم در راستای  توجه به وضعیت خدمات درمانی  شهروندان ،   شهرداری های استان یک مرکز درمانی مجهز احداث کنند و این مرکز در نقطه ای باشد که  به راحتی  در دسترس همه شهروندان استان  باشد .

برزگرزاده اضافه کرد: تلاش در حوزه درمان مایه خرسندی است و در این راستا کارهای خوبی صورت گرفته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کرد و از فرصت‌های پیش رو استفاده بهینه برد.

وی بر ضرورت ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: باید در زمینه سلامت از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت های اساسی انجام گیرد تا نیاز نباشد شهروندان  ما برای درمان خود  به استانهای همجوار مراجعه کنند  و  در صورتی که این سرمایه گذاران با بروکراسی اداری مواجه هستند با تسهیل کار آنها زمینه حضور آنها درحوزه سلامت  فراهم شود .

برزگرزاده با تقدیر از آغاز بکار ساخت بیمارستان تخصصی قلب در بوشهر ادامه داد: انتظار داریم بیمارستانهای تخصصی حوزه چشم، کودکان، پیوند کلیه نیز در دستور کار قرار بگیرد.

وی در پایان گفت: دولت برای ساخت مراکز بهداشتی و درمانی و خرید تجهیزات اقدام‌های مهمی انجام می‌دهد اما توانایی برطرف کردن همه مشکلات بخش سلامت توسط دولت امکان‎پذیر نیست و باید در این زمینه خیرین ورود پیدا کنند که شورا و شهرداری از مشارکت در این خصوص استقبال می کند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار