رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
  • کد خبر : 4587
  • چاپ خبر : فروش روزانه طرح ترافیک باعث تشدید آلودگی هوا می شود/افزایش ۱۰ درصدی فروش طرح ترافیک برای سال ۹۶

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: صدور آزادانه طرح ترافیک به صورت روزانه و هفتگی را خلاف اهداف مدیریت بر آلودگی هوا و مباحث مربوط به طرح ترافیک می دانیم.

به گزارش شورانیوز ازتهران ، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ، در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی از سوی مدیریت شهری برای جلوگیری از فروش آرم طرح ترافیک در روزهای آلوده انجام شده است اظهار داشت: بنده سه هفته است که در صحن شورای شهر تذکر دادم که فروش روزانه طرح ترافیک متوقف و ممنوع شود. اما متاسفانه شاهد این هستیم که روز به روز این موضوع اعلام می شود.

وی در ادامه افزود: به طور کلی صدور آزادانه طرح ترافیک به صورت روزانه و هفتگی را خلاف اهداف مدیریت بر آلودگی هوا و مباحث مربوط به طرح ترافیک می دانیم. البته بنده این موضوع را هم قبول دارم که در مواقع اضطراری نیز بایستی فکری کرد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که راکبان موتور در مبادی ورودی طرح ترافیک، اقدام به فروش طرح می کنند خاطرنشان کرد: بنده درباره همین مورد هم چندین بار تذکر دادم. مردم مطلع نیستند که کاری که این افراد در مبادی ورودی طرح ترافیک می کنند، غیرقانونی است.

شاکری درا دامه تصریح داشت: بنده همچنان تاکید دارم که بایستی فروش طرح ترافیک به صورت روزانه ممنوع شود. لازم به ذکر است که طبق سنوات گذشته حدود ۱۰ درصد به مبلغ فروش طرح ترافیک اضافه خواهد شد.

وی گفت: این افزایش بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران است. نکته دیگر این است که دریافتی شهرداری از مردم بابت فروش طرح ترافیک، هزینه برای شهر می شود و این موضوع را ذیحساب ها تایید می کنند. توسعه حمل و نقل عمومی از اولویت های هزینه کرد درآمدهای شهرداری از منابع فروش طرح ترافیک است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار