رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
  • پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر : 4569
  • چاپ خبر : بومی سازی زیرسیستم کمیسیون ماده ۱۰۰در شهرداری کرج محقق می شود

رئیس اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج از بومی سازی زیرسیستم کمیسیون ماده صد خبر داد.

به گزارش شورانیوز از تهران ، هما ترکاشوند اظهار کرد: بر اساس سیاست های دولت در راستای ایجاد دولت هوشمند و مکانیزه کردن امور جاری با تاکید شهردار کرج همچنین دستور معاون شهرسازی و معماری شهرداری این کلانشهر بومی سازی زیر سیستم کمیسیون ماده صد در اولویت کاری این معاونت قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری کرج اظهار داشت: این مهم از سوی مدیرکل کمیسیون ماده صد و اداره نظارت بر تدوین ضوابط و اجرای مقررات شهرسازی شهرداری ایرتن کوچک پیگیری شد و با همکاری سازمان فن آوری و اطلاعات و پیگیری های واحد اتوماسیون شهرسازی شهرداری این کلانشهر بزودی راه اندازی می شود.

ترکاشوند گفت: برای بومی سازی شدن زیر سیستم کمیسیون ماده صد در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج، این دستگاه با همکاری شرکت صفا رایانه جهت تسهیل در امور رسیدگی به تخلفات ساختمانی و موارد مطروحه در کمیسیون های مذکور تاکنون اقدامات مطلوبی را به انجام رسانده است تا هر چه سریعتر این سیستم مورد بهره برداری قرار بگیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: انجام فرآیند گردش کار زیر سیستم کمیسیون ماده صد طی چند ماه بررسی، جمع بندی و مرتفع ساختن مشکلات این سیستم از جمله فعالیت هایی است که با همکاری شرکت صفا رایانه صورت گرفته تا در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی سیستم مذکور در شهرداری کلانشهر کرج باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار