رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
  • کد خبر : 4526
  • چاپ خبر : ساخت بزرگ‌ترین کتابخانه جهان اسلام در قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: بزرگ‌ترین کتابخانه جهان اسلام در بلوار پیامبر اعظم (ص) کلنگ‌زنی شده که به زودی اجرایی می‌شود.

به گزارش شورانیوز از قم ، ولی‌الله بیاتی امشب در مسجد شهید مصطفی خمینی  (ره) به مناسبت سالروز ۱۹ دی با اشاره به اینکه از ۱۹ دی سال ۵۶ تا ۹ دی سال ۸۳ برای کسی باور کردنی  نبود انقلاب تا این حد پیشرفت کند و پا برجا باقی بماند اظهار داشت: زمانی که در سال ۵۶ حادثه ۱۹ دی در قم رخ داد آنچه ادامه این مبارزات را رقم زد حضور همیشگی مردم در صحنه بود.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه تداوم انقلاب بدون حضور مردم امکان پذیر نیست افزود: در مناسبت‌های مختلف مردم با حضور همیشگی در صحنه معجزه قرن را رقم زدند و رژیم شاهنشاهی که مورد حمایت استکبار بود به دست با کفایت مردم سرنگون شد.
وی با تأکید بر اینکه مردم با تمام توان خود به صحنه آمدند خاطرنشان کرد: شعار مردم در زمان انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.
بیاتی با اشاره به اینکه قدرت‌های بزرگ دنیا خیلی سخت بود که ایران با دست خالی موفق شد رژیم شاه را برانداخت و شعارهایی خلاف اهداف استکباری محقق کرد گفت: دشمن در هر مقطعی توطئه‌هایی را علیه مردم چید تا با ایجاد تفرقه و ترور شخصیت‌های بزرگ پایه‌های انقلاب را متزلزل کند اما هیچ‌کدام از این اتفاقات خللی در انقلاب ایجاد نکرد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اقتداری که امروز سبب شد آمریکا و ۵ قدرت دنیا پای میز مذاکره حاضر شوند به خاطر رشادت‌هایی است که مردم همواره از نظام خود پشتیبانی کردند تصریح کرد: اقتدار ما به واسطه خون شهدا و تلاش مردم برای حفظ نظام به دست آمده است.
وی ادامه داد: دشمن از همه ابزار برای فشار بر ملت ایران از هیچ اقدامی فروگذار نکرد، تهاجم فرهنگی، تحریم‌ها و برجام همه از حربه‌هایی است که دشمنان برای به زانو در آوردن مردم انقلابی به کار گرفتند.
بیاتی با تأکید بر اینکه دشمنان هیچ‌گاه دست از دشمنی با نظام اسلامی بر نمی‌دارد عنوان کرد: هدف اصلی دشمن براندازی است اما با تربیت مدیران و مسئولان انقلابی به اقتدار و توانمندی نظام اسلامی بیفزاییم.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه دشمنان با بهره‌گیری از روحیه مسئولان خسته از روحیه انقلابی به دنبال تضعیف آرمان‌های انقلاب هستند اظهار داشت: اگرچه مشکلات زیادی در کشور وجود دارد اما مسئولان نباید با عملکرد خود مردم را از ادامه راه ناامید کنند چرا که این اقدام خیانت به نظام و انقلاب است.
وی با بیان اینکه تا مادامی که روی پای خودمان بایستیم دشمن نمی‌تواند به ما ضربه بزند گفت: مردم مسئولان انقلابی می‌خواهند که از ادامه راه خسته نشده باشد و برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم با تاکید از بهره‌برداری پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: بلوار مرجعیت که به نام آیت الله بروجردی نام‌گذاری شده تا ۲۲ بهمن تا شهرک قدس به بهره برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه به همت مسئولان پروژه‌ها فعال هستند و هیچ پروژه ناتمامی در قم وجود ندارد گفت: بزرگ‌ترین کتابخانه جهان اسلام در بلوار پیامبر اعظم (ص) کلنگ زنی شده که به زودی اجرایی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار