رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 17 May
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
  • کد خبر : 4485
  • چاپ خبر : رونمایی از یادمان ویژه جانباختگان قطار تبریز مشهد در آرامستان وادی رحمت
با حضور شهردار و جمعی از مسئولان ارشد شهری صورت گرفت؛

رونمایی از یادمان ویژه جانباختگان قطار تبریز مشهد در آرامستان وادی رحمت

بنای یادبود یا علی ابن موسی الرضا (ع) یادمان جانباختگان قطار مسافربری تبریز مشهد در محل بلوک ۴۴ آرامستان وادی رحمت تبریز رونمایی شد.

به گزارش شورانیوز به نقل از شهریار ، همزمان با چهلمین روز درگذشت مسافران امام رضا (ع) ، با حضور دکتر صادق نجفی شهردار، شهرام دبیری رئیس شورای شهر، ساعی مدیرکل بحران آذربایجان شرقی، مدیرکل راه آهن آذربایجان، جمعی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت و خانواده ها و بازماندگان، پاز یادمان جانباختگان قطار تبریز مشهد رونمایی شد.

احد فلاحی مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز در ابتدای مراسم رونمایی از این یادمان گفت: از اولین روزهای رویدادن این اتفاق تلخ، با دستور شهردار تبریز پا به پای عزیزان در کنار خانواده های جانباختگان بودیم و در کمترین زمان با آماده سازی المان و همچنین کف سازی قبور مطهر جانباختگان سعی کردیم وظیفه خود در این خصوص را به بهترین نحو انجام دهیم.

فلاحی اظهار  داشت: آماده سازی ، جدول بندی قبور ، طراحی و نصب سنگ یکسان ، نصب المان یا علی ابن موسی الرضا (ع ) و مشارکت در برگزاری مراسم یادبود در مسجد صاحب الامر تبریز از جمله اقدامات این سازمان در این خصوص است

گفتنی است در مراسم رونمایی از یادمان جانباختگان قطار تبریز مشهد جمعی از مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی و ذکر مصیبت سرور و سالار شهیدان پرداختند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار