رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May
  • چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
  • کد خبر : 4483
  • چاپ خبر : تکمیل مرکز همایش های بین المللی تبریز تا انتخابات شوراها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز از تکمیل عملیات احداث مرکز همایش های بین المللی تبریز تا قبل از انتخابات شوراهای اسلامی شهر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش شورانیوز ، ایرج شهین باهر در بازدید از این مرکز اظهار داشت: مرکز همایش های بین المللی شاید اولین پروژه عظیم زیرساختی تبریز ٢٠١٨ است که با همت قابل تقدیر شهرداری تبریز و مهندسان توانمند تبریز با سرعت قابل توجه ای در حال ساخت است.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعات و طراحی های انجام گرفته وبهره گیری از معماری ونمادهای بومی تبریز وآذربایجان یکی از شاخص ترین وبینظیرترین مجموعه های فرهنگی خاورمیانه خواهد شد.

وی وجود مرکز همایش های بین المللی را یکی ازشاخص های توسعه یک شهر فرهنگی وگردشگری دانست و افزود: این مجموعه محلی برای برگزاری مراسم های عظیم فرهنگی وهمچنین رخدادها و نشست های معتبر علمی وآموزشی در کشور است که می تواند سالانه هزاران توریست علمی وفرهنگی را در قالب همایش ها وسمینارهای ملی وبین المللی به شهر تبربز جذب کند .

این گزارش حاکی است، مرکز همایش های بین المللی تبریز در شهرک خاوران و در ضلع غربی مجتمع فرهنگی ورزشی خاوران در حال احداث است که بعد از تکمیل کمک شایانی در عرصه فرهنگی تبریز خواهد کرد.

مرکز همایش های بین المللی تبریز  در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و زیر بنای ۲۰ هزار  متر مربع  در حال احداث است که شامل امکانات زیر خواهد بود :

سالن همایش اصلی با گنجایش۱۵۰۰ نفر

سالن همایش دوم به گنجایش ۵۰۰ نفر

پارکینگ به گنجایش ۵۰۰ دستگاه خودرو

مجهز به سیستم های به روز صوتی و امکانات

مرکز همایش های تبریز در مجاورت پارک طولی فدک خاوران قرار گرفته که به نوعی وروردی سالن همایش از این پارک است.

وعده بهره برداری از این مرکز در ستون روزشمار وعده مسئولان فعال شد

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار