رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
  • کد خبر : 4423
  • چاپ خبر : همراهی کامل شهرداری شیراز در برنامه‌های پایتختی جوانان جهان اسلام

شهردار شیراز بر همراهی مجموعه شهرداری در برگزاری هرچه بهتر پایتختی جوانان جهان اسلام تاکید کرد.

به گزارش شورانیوز از شیراز، علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: هر رویدادی که با هر مناسبت، زمینه‌ساز معرفی بهتر و مطلوب‌تر شیراز و توانمندی‌های این شهر باشد، مورد حمایت شهرداری بوده و هست.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری همواره از رویدادهایی که منافع شیراز و شهروندان این شهر را تامین کرده و در راستای رشد و اعتلای شیراز باشد حمایت کرده و می‌کند، گفت: اکنون هم شهرداری در زمینه‌های مختلف و متناسب با نیاز و ضرورت همراهی و حمایت خواهد کرد.
شهردار شیراز افزود: شهرداری قطعا شیراز را بیشتر و بهتر از آنچه امروز بوده، به لحاظ مسائل ترافیکی،‌ حمل و نقلی، زیباسازی و محیطی، آماده پذیرایی و استقبال از میهمانان این رویداد خواهد کرد.
پاک فطرت با بیان اینکه حضور حتی یک تیم ورزشی در یک شهر می‌تواند به واسطه جذابیت‌های آن، زمینه‌ساز رونق بیشتر، شناخت بیشتر و معرفی بهتر باشد، خاطرنشان کرد: اینکه یک‌سال را با داشتن عنوان پایتختی جوانان جهان اسلام، میزبان گردشگران داخلی و خارجی با اهداف فرهنگی و اجتماعی باشیم، بسیار خوب و تاثیرگذار است.
وی همچنین فرصت پایتختی جوانان جهان اسلام را موقعیتی منحصر به‌فرد برای افزایش اتحاد و همدلی و همراهی بین جهان اسلام در مقابل سیاست‌های تفرقه افکنانه غرب و دشمنان اسلام و مسلمانان دانست و تاکید کرد که باید همه تلاش کنند تا از این ظرفیت برای وحدت بیشتر بین تمام مسلمانان استفاده مطلوب شود.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار