رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May
  • یکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
  • کد خبر : 4356
  • چاپ خبر : فرهنگسازی اهدای کتاب ،بهترین راه برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فرهنگسازی برای اهدای کتاب ، یکی از بهترین روش ها برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

به گزارش شورانیوز از تبریز ، شهرام دبیری در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به آغاز هفته اهدای کتاب اظهار داشت: کتاب و ترویج کتابخوانی نقش بسیار مهمی در مواجه و رویارویی با تهاجم فرهنگی دارد و هدیه کتاب می تواند ضمن ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی باعث حمایت از اهالی فرهنگ و کتاب نیز باشد.

دبیری با تاکید بر اینکه باید در راستای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و رواج فرهنگ اهدای کتاب تلاش کنیم گفت: بیاییم به جای هدایای دیگر به همدیگر کتاب هدیه دهیم و قطعا ترویج این عمل فرهنگی نقش بسیار پررنگی در ارتقای فرهنگ جامعه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه تصویب تعرفه عوارض محلی و بودجه شهرداری مهمترین کار شورا در طول یک سال است گفت: کمیسیون های مختلف شورا باید  با برگزاری جلسات و با بررس به موقع تعرفه عوارض محلی را به صحن شورا بیاورند تا در زمان تعیین شده تصویب شود.

وی با اعلام اینکه با لایحه بودجه شهرداری برنامه ریزی یک سال شهرداری را تعیین می کنیم گفت: اعضای شورای شهر باید توجه خاصی به بودجه سال آینده شهر داشته باشند و اگر سیاستگذاری و پیشنهادی در خصوص بودجه سال آینده دارند به صورت مکتوب اعلام کنند تا برای گنجاندن در بودجه سال آینده به شهرداری اعلام کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش گفت: متاسفانه در حالی که شهرداری در مراحل پایانی تکمیل لایحه بودجه سال آینده است به جز کمیسیون برنامه و بودجه شورا، دیگر کمیسیونها پیشنهادی در خصوص بودجه سال آینده نداده اند.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار