رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
  • کد خبر : 4303
  • چاپ خبر : ایجاد ۵ هزار فرصت شغلی با اجرای پروژه‌های عمرانی

شهردار ساری گفت: ۵۵ هزار فرصت شغلی با اجرای پروژه‌های پارک جنگلی شهید نوبخت و بوستان ملل ایجاد می‌شود. همچنین جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای کارخانه زباله‌سوز ساری که به طور حتم زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم میکند.

به گزارش شورانیوز از ساری، مهدی عبوری  در صدونود و ششمین جلسه شورای شهر این شهرستان با بیان اینکه ۵۵ هزار فرصت شغلی با اجرای پروژه‌های پارک جنگلی شهید نوبخت و بوستان ملل ایجاد می‌شود که این امر اتفاق بزرگی در مرکز استان می باشد،گفت: این مهم از مصادیق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری است که توسط شورای شهر و شهرداری ساری انجام شد.

شهردار ساری با بیان اینکه پس از دو سال پیگیری مداوم بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی ساری با تصویب شورای عالی جنگل و مرتع و ابلاغ سازمان جنگل‌ها، به فضای سبز مرکز استان پیوست، اظهارداشت: ‌هزار و ۲۰۰ هکتار فضای سبز در اختیار شهرداری ساری قرار گرفت و اکنون شهرداری می‌تواند براساس کتابچه طرح، آن را اجرایی کند.

عبوری این موفقیت را مرهون حمایت و همراهی اعضای شورای شهر، همکاران در شهرداری، فرزند شهید نوبخت و سازمان جنگل‌ها و مراتع دانست و تصریح کرد: این طرح عظیم ۲ هزار فرصت شغلی برای جوانان شهر ایجاد می‌کند.

وی از موافقت رسمی اداره امور آب با اجرای فاز دو پروژه بوستان ملل خبر داد و افزود:در حال حاضر امکان عقد قرارداد و آغاز عملیات اجرایی این پروژه فراهم شده و شهرداری در حال تمهید مقدمات کار و بدون ‌شک فاز دو این بوستان توسط سازمان عمران شهرداری در مدت زمانی کوتاه اجرا و در همین دوره به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار ساری با اشاره به اینکه تحویل پارک زارع  در دست پیگیری است، اذعان داشت:  بزودی این پارک ۸۰ هکتاری برخوردار از امکانات زیربنایی را تحویل و با تجهیز و مناسب‌سازی در اختیار مردم و مسافران قرار می‌دهیم.

عبوری بیان کرد: این مجموعه در زمینه توسعه توریسم شهری به‌عنوان گامی برای توسعه پایدار شهر تلقی می‌شود.

وی در خصوص رفع معضل ترافیک شهر ، خاطرنشان کرد: اقدامات گسترده‌ای از جمله اصلاحات هندسی و دوربرگردان‌ها، احداث روگذرها، زیرگذرها و میان‌گذرها و نصب دوربین‌های مدار بسته انجام دادیم و اکنون پلیس راهور باید با توجه به این زیرساخت‌ها، عزم خود را برای مدیریت ترافیک شهر جزم کند و این امر باید مطالبه شورای شهر از راهور باشد تا اقدامات مدیران شهر عقیم نماند.

شهردار ساری ادامه داد: در حال حاضر در تمام مناطق شهر کار سازندگی از جمله در غرب دور برگردان بلوار پاسداران و میدان شهبند، در شرق گذر امامزاده عباس و زیرگذر ذغالچال، در شمال پارک بانوان، در جنوب دو زیرگذر پل‌گردن و در مرکز شهر بوستان ولایت ادامه دارد.

عبوری در خصوص وضعیت اعتبار شهرداری افزود: با توجه به اقدامات گسترده عمرانی که در ساری انجام شد و اسناد هزینه‌ای ارائه شده به مبادی ذی‌ربط، شهرداری ساری به لحاظ جذب اعتبار در موقعیت منحصر به‌فردی قرار گرفته است.

وی به جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای کارخانه زباله‌سوز ساری اشاره کرد و گفت: به طور حتم زمینه تسریع در اجرای این پروژه فراهم شده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار