رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May
  • پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
  • کد خبر : 4182
  • چاپ خبر : تحقق کامل سلامت نیازمند برنامه ریزی دراز مدت است

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر فراهم سازی زیرساخت های لازم برای رفع ناهنجاری های حوزه سلامت خواستار تلاش همه جانبه دستگاه های متولی در این باره شد.

به گزارش شورانیوز از اصفهان ، غلامحسین صادقیان با اشاره به اینکه رسیدن به سلامت کامل در یک جامعه نیاز به زمان زیادی دارد اظهار کرد: تحقق سلامت در یک جامعه مثل یک پروژه نیست که با پیش بینی زمان معین بتوان موعد تحقق آن را داد بلکه مانند یک پروسه طولانی مدت است که نیاز به برنامه ریزی همه جانبه و دقیق دارد.
به گفته وی متولی اصلی تحقق سلامت در جامعه وزارت بهداشت و درمان است، البته این موضوع را نیز نباید فراموش کرد که این کار یک فعالیت فرا حوزه ای است.
رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مفهوم سلامت بیان کرد: سلامت یک مفهومی دارد اما این مفهوم به معنای نبود بیماری نیست؛ سلامت یعنی رفاه کامل در بعد جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی که وجود همه اینها نشان از سلامت یک فرد دارد.
صادقیان تاکید کرد: اگر این مفهوم تبیین شود، متوجه می شویم که برای رسیدن به یک جامعه سالم همه باید دست به دست هم دهیم.
وی در ادامه افزود: بسیاری از ناهنجاری های حوزه سلامت به خاطر این است که زیرساخت های لازم برای تحقق سلامت ایحاد نشده از این رو لازم است با همکاری همه دستگاهها در راستای تحقق این امر تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار