رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May
  • پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
  • کد خبر : 4167
  • چاپ خبر : درآمد ۸ هزار میلیارد ریالی شهرداری ارومیه در سال جاری

حضرت پورگفت: میزان تحقق درآمدهای مدیریت شهری تا پایان سال به ۷۰ درصد می رسد که این رقم حدود هشت هزار میلیارد ریال است.

به گزارش شورانیوز از ارومیه، محمد حضرت پوراظهار داشت: بودجه امسال شهرداری ارومیه در ابتدای سال ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده بود که این میزان حدود ۱۰ درصد بیشتر از بودجه سال ۹۴ است.

وی با اشاره به اتمام تدوین بودجه سازمان ها، معاونت ها و مناطق شهرداری ارومیه تا ۱۰ روز آینده اضافه کرد: امسال بر اساس تصمیم شورای اسلامی شهر ارومیه بودجه سال ۹۶ نسبت به امسال افزایش نمی یابد.

وی اظهار کرد: طرح تعریض و آزاد سازی خیابان امام رضا (ع) ۲ به دلیل رکود اقتصادی حاکم بر شهرداری و عدم تمایل مالکان به مقوله تهاتر در ۲ سال گذشته امکان پذیر نبود که در بودجه سال ۹۶ برای این پروژه اعتبار ویژه ای در نظر گرفته می شود تا مقوله آزادسازی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی به عنوان یک سند راهبردی منجر به توسعه شهر می شود، گفت: در حال حاضر مطالعات طرح تفصیلی سه منطقه شهری به اتمام رسیده و مناطق دیگر نیز تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به نقل از ایرنا، شهردار ارومیه با بیان اینکه طرح تفصیلی جدید شهر ارومیه باید در سال ۸۳ تدوین می شد که مطالعات این طرح، اکنون در دست اجراست، گفت: طرح تفصیلی تصویب شده در سال ۷۳ که در حال حاضر بر این اساس فعالیت های شهری انجام می شود، به هیچ وجه نخواهد توانست نیازهای شهروندان در سال ۹۵ را تامین کند و باید طرح تفصیلی جدید به اجرا درآید.
وی با اشاره به روند مطالعات طرح تفصیلی توسط مشاوران غیر بومی اظهار کرد: مشاوران طرح تفصیلی از طریق وزارت راه وشهرسازی تعیین می شوند و غیربومی بودن آنان موجب بروز مشکلاتی در روند مطالعات می شود.

شهر ارومیه با ۷۵۰هزار نفر جمعیت بیش از ۱۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد که از اردیبهشت ماه سال ۹۲ تاکنون تغییرات ساختاری زیادی در این شهر اتفاق افتاده است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار