رفتن به بالا

مرکز رسانه ای شورا

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
  • سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
  • کد خبر : 4019
  • چاپ خبر : فروش اموال غیر منقول در شورای شهر کرج مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه چهارم کمیسیون تلفیق به دنبال تعیین تلفیق ردیف اعتباری مربوط به فروش اموال غیر منقول، بخش هزینه های دفترچه متمم بودجه سال ۹۵ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شورانیوز از کرج، در ابتدای جلسه افزایش ردیف درآمدی حاصل از فروش اموال نامنقول از ۳۵۰ میلیارد به ۷۰۰ میلیارد ریال مورد بحث قرار گرفت.
حمیدرضا ابوالحسنی عضو شورای شهر در توضیح این ردیف اعتباری با مثبت ارزیابی کردن افزایش آن گفت: شهرداری از محل فروش اموال غیرمنقول می تواند خرید اتوبوس های جدید به چرخه حمل و نقل عمومی را عملی کند.
وی در ادامه افزود: خرید ۶۰۰ دستگاه اتوبوس خارجی جدید مدنظر است که اگر شهرداری بتواند با استفاده از این ردیف اعتباری تعداد ۳۰۰ دستگاه را خریداری کند، از افتخارات دوره چهارم شورای شهر خواهد بود.
در بخش تعیین میزان هزینه های جاری، افزایش ۵۰ میلیون ریالی ردیف اعتباری که بودجه مصوب آن حدود ۸۰ میلیون ریال و به منظور هزینه کرد برای پروژه های پژوهشی منظور شده بود، رای گیری شد اما به تصویب نرسید.
در ادامه جلسه ردیف اعتباری هزینه کردِ اجاره زمین و تصویب مبلغ یک میلیون و ۵۲۳ هزار ریال بدین منظور که قرار است بابت اجاره پارکینگ کنار ساختمان مرکزی شهرداری باشد به اتفاق آرا مصوب شد.
افزایش ردیف اعتباری هزینه های فرهنگی به میزان ۱۵ میلیارد ریال، ردیف اعتباری دیگری بود که در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و با این قید که هزینه کرد پنج میلیارد ریالی مصوب شده بابت سفر ریاست جمهوری از این ردیف حذف شود و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به تصویب رسید.
در بخش دیون بلامحل و بابت بدهی های شرکت آبفای البرز که مبلغ آن برابر ۳۵۳ میلیارد و ۳۷۳ میلیون ریال منظور شده بود بررسی و تعیین هزینه شده که این ردیف به تصویب کمیسیون تلفیق رسید.
در پایان این بخش ذکر شد که کل هزینه های اجرایی مصوب شده برابر ۶ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال است.

اخبار مرتبط

نظرات

جدیدترین اخبار